حوادث

مامور قلابی یگان ویژه پس از اغفال ۶ دختر دستگیر شد

پلیس شهر مرد جوانی را که از ساکنان تحت ازدواج و شغل دست تکان می داد و باج می گرفت ، دستگیر کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، اوایل ماه نوامبر سال جاری زن جوانی با مراجعه به دادگاه با مراجعه به پلیس آگاهی از یک غیرنظامی 35 ساله شکایت کرد. با توجه به اینکه موضوع این پرونده کلاهبرداری و اخاذی از طریق کلاهبرداری دولتی بود ، پرونده ای با همین موضوع تشکیل و به افسران اداره پنجم اطلاعات ماهاتیر تحویل داده شد. .

شاکی پس از بررسی پرونده در مقر پلیس ظاهر شد و به افسر پلیس گفت: «حدود چهار ماه پیش با جوانی به نام ایران آشنا شدم. او خود را به عنوان یک افسر پلیس معرفی کرد و از آنجا که من او را بیشتر با لباس مشکی پلیس با Noppo می دیدم باعث شد که حرف های من را باور کنم و سرانجام مشخص شد که این شخص به صمیمیت رسیده است. من

شاکی گفت: “بلافاصله پس از تعیین قرار ، وی ادعا کرد که ما باید نامزدی را به تاریخ دیگری موکول کنیم زیرا او از نظر مالی مشکل داشت.” از آنجا که من او را خیلی خوب می شناختم و او توانست به من اعتماد کند ، من 120 میلیون توماس را به همراه پژو 206 من برای حل مشکلات مالی به او دادم. اما از آن روز به بعد ، این شخص به تماس من پاسخ نداد و من باید شکایت کنم.

با دریافت این اطلاعات ، آژانس توانست با موفقیت پلیس را در جنوب تهران پیدا کند و پس از آن با اجازه دادگستری ، وی در عملیاتی دستگیر شد. پلیس برخی از لباس ها و وسایل وی را توقیف کرد. وی پیدا و به کلانتری منتقل شد.

وی در جریان بازجویی به روشنی اعلام کرد که برای جلب اعتماد موقعیت خود را به عنوان افسر پلیس تثبیت کرده و افسر پلیس نیست. وی همچنین به پنج فقره کلاهبرداری و اخاذی از دختران دیگر و همچنین چهار فقره کلاهبرداری ، قول داد که مردی را به راهنمایی یک افسر پلیس و شش دادخواست قضایی خود را استخدام کند. افراد شناسایی می شوند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس شهرداری پنوم پن با تأیید این اطلاعات اعلام کرد متهم دستگیر شده پس از ارجاع پرونده به دادسرا منتقل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا