دستور القاصی برای تسریع در اجرای احکام پرونده‌های «ریگان خودرو» و «شهر خودرو»

افزایش ۴۵ درصدی انتقال زندانیان به نزدیک‌ترین زندان به محل سکونت

رئیس قاضی استان تهران در جلسه علنی هفتگی ضمن استماع مطالبات دسته جمعی شاکیان پرونده های مختلف «ریگان خودرو» و «شهر خودرو»، راهنمایی های لازم را برای اجرای حکم صادر کرد. دادسرا برای تسریع در اجرای حکم و استیفای حقوق مالباختگان

به گزارش سلام آنلاین، علی القاصی به همراه مسئولان دادگستری استان تهران در جلسه علنی هفتگی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافت و حدود 4 ساعت به بررسی مسائل حقوقی و قضایی متقاضیان پرداخت.

وی در این برنامه به همراه مدیریت دادگستری استان تهران به صورت حضوری با مراجعین گفت و گو کرد و ضمن استماع مستقیم مسائل قضایی و حقوقی 330 نفر از مراجعین، دستورات قانونی لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد .

عمده درخواست های مددجویان در این جلسه علنی درخواست خلع ید، پرداخت حق معامله، کلاهبرداری، ارتشاء، فسخ قرارداد، درخواست اجرای ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست پیگیری و تسریع در رسیدگی است. درخواست عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق مردم که رئیس قاضی و مسئولان دادگاه استان تهران دستورات لازم را داده و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در برنامه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان تهران با شاکیان چندین پرونده «ریگان خودرو» و «شهر خودرو» دیدار و به خواسته های آنان مبنی بر تسریع در روند اجرای احکام رسیدگی کرد.

در تحقیقات انجام شده توسط القاصی مشخص شد بخش‌هایی از چندین پرونده «ریگان خودرو» و «شهر خودرو» برای محاکمه به واحد اجرایی ارسال شده و بر این اساس رئیس کل دادگستری استان تهران حکم صادره را صادر کرده است. دستورالعمل های لازم برای اجرای حکم دادسرا.

داوطلبان می توانند با مراجعه به پورتال «ارتباطات عدالتخواهان» به نشانی www.Same.eadl.ir، پیشنهادات خود را برای دیدار با رئیس قاضی استان تهران و مسئولان دادگستری استان ثبت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا