تلویزیون امروز چه فیلم هایی پخش می کند؟

یکشنبه 22 بهمن ماه مصادف با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تلویزیون 11 فیلم سینمایی و سریال را پخش می کند.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از رسانه های خبری، فیلم، تلویزیون، کارتون و اجراهای تئاتری «پسر آدم عضوی از یکدیگر است»، «آهسته با رز»، «روزی که مینا گم شد»، «دوستان مقابل» ویل لوک. پارتی خصوصی، دور دنیا در 80 روز، بال هایت را باز کن، سه مرز، آرکین و الماس گمشده، بنیامین و رزی روزی «شه آباد» از شبکه تلویزیونی پخش می شود. کانال شیما امروز 22 بامن ..

شبکه سازی

فیلم تلویزیونی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» به کارگردانی خسرو معصومی یکشنبه 3 بهمن ساعت 19 از شبکه دو سیما پخش می شود.

این داستان درباره همسر یک نگهبان مدرسه است که بیمار است و نیاز به جراحی دارد. دو پسر به نام های قاسم و مهران تصمیم می گیرند برای جراحی او پول جمع کنند. اما شهربانی این کار را در راستای اهداف سیاسی می داند و …

حسین محجوب، جمشید جهان زاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی و ناصر آقایی در «بنی آدم عضوی از یکدیگرند» بازی می کنند.

شبکه چهار سیما

نمایش تلویزیونی «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی محمدعلی رهبر و کارگردان هنری هادی مرزبان امروز ساعت 16:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «آهسته با رز» داستان مردی به نام دلمی را روایت می کند. دیلمی یکی از فروشندگان عمده چای در یکی از بازارهای تهران است. پسرش ساسان به آلمان رفت و به درخواست پدرش یک نمایندگی توزیع راه اندازی کرد. سینا فرزند دیگر دیلمی به همراه نامزدش ساناز به درخواست پدرش به اتریش سفر می کنند و در حین تحصیل آژانس افتتاح می کنند. اوضاع کشور آشفته بود، حکومت نظامی شاه در شهر برقرار شد و بازارها تعطیل شد.

قطب الدین صادقی، فرزانه کابلی، فریدون محرابی، مهدی عبادی، مریم موسویان و حسین حاجیالی در مجموعه تلویزیونی «آهسته با گل سرخ» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران سیما

فیلم تلویزیونی «روزی که مینا از دست داد» به کارگردانی امیرشهاب رضویان امروز ساعت 13:30 از تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هاتف پس از 30 سال به ایران بازگشت و با خواندن نامه ناپدری خود به حقیقتی تلخ پی برد. با بالا گرفتن درگیری های خیابانی بین انقلابیون و مزدوران امپراتوری، نفرت تاریخی را نشان می دهد که «مینا» هرگز به آن نرسید و…

مهران رجبی، سیامک احصایی، رابعه مدنی و هدی ناصح در سریال «روزی که مینا از دست داد» به ایفای نقش پرداخته اند.

کانال نمایش

«رفیق علیه لوکاس» به کارگردانی میشل لوپو امشب ساعت 1 بامداد روی آنتن این برنامه می رود.

در داستان فیلم باد اسپنسر، کری گوفی، فروچیو آمندولا و رابرت هاندار بازی می‌کنند. این در مورد یک کاپیتان دشوار است که از یک پسر مراقبت می کند. اما بعداً متوجه شد که او یک بیگانه است …

«پارتی خصوصی» به کارگردانی حسن هدایت امروز ساعت 13 روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهیم دید: پس از کودتای 28 مرداد 1332، سه زندانی سیاسی از اعضای حزب توده ایران و یک زندانی عادی در حین انتقال به زندان فرار کردند و به منزل یکی از اعضای وزارتخانه حمله کردند. امور خارجی که احزاب را سازماندهی می کند. همه را گروگان گرفتند. میهمانان باید دو نفر از آنها را با قرعه کشی انتخاب کنند تا زندانیان فراری بتوانند با حمایت هر دوی آنها کشور را ترک کنند.

زنده یاد پرویز پورحسینی، زنده یاد هادی اسلامی، توران مهرزاد، میترا قمصری، سهیلا ریاحی، محمد بارسوزیان، اصغر زمانی، زنده یاد منوچهر حامدی، خسرو دستگیر و زنده یاد کیومرث ملک مطیعی «پارتی».

«دور دنیا در هشت روز» به کارگردانی فرانک کورکی امروز ساعت 15 روی آنتن می رود.

فیلمنامه این فیلم با بازی چکی جان، استیو کوگان، سیسیل دی فرانس و جیم برادبنت; در مورد Phyllax Fogg May، با لرد کلوین، رئیس آکادمی علوم شرط بندی کنید که در 80 روز به دور دنیا سفر کند، در صورت پیروزی، رئیس آکادمی علوم می شود و اگر نتواند به دور دنیا سفر کند. در عرض 80 روز مجبور شد تمام فعالیت های علمی را رها کند.

«بال هایت را باز کن» به کارگردانی نیکلاس وانیر امروز ساعت 17 روی آنتن می رود.

در داستان فیلم جین پاول رو، ملانی دوتی و لوئیس واسکز بازی می‌کنند. درباره کریستین به عنوان محقق در زمینه غازهای وحشی. خواهرزاده او، توماس، در تعطیلات با عمویش در سنت رومن بود، زیرا مادرش نمی توانست او را نگه دارد. برای توماس که شیفته بازی های رایانه ای است، ماندن در دل طبیعت و دوری از تمدن شهری مانند یک کابوس است، اما …

«مرز سه‌گانه» به کارگردانی جی.سی. چندور امشب ساعت 23 پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی بن افلک، اسکار آیزاک و چارلی هانام آمده است: سانتیاگو در پلیس مبارزه با مواد مخدر کار می کند و سال هاست که به دنبال یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر به نام لوریا هستند، اما نمی توانند او را بگیرند. لوریا در بین پلیس، حتی سیا و پلیس آمریکا قدرت دارد، به همین دلیل است که پلیس مبارزه با مواد مخدر نمی تواند او را تا زمانی که …

شبکه کودکان

انیمیشن سینمایی «آرکین و الماس گمشده» به کارگردانی هاکان بول و اچ سینان گونگر امروز ساعت 14 از شبکه کودک پخش می شود.

در این کارتون خواهیم دید: ارکین پسری است که آرزو دارد مهندس هوانوردی شود. در میان اشیاء پدربزرگ خلبان، قهرمان او، او به طور تصادفی با نکاتی از رستاخیز واقعی هواپیمای قدیمی برخورد می کند. مهمت، زینب و اران سال ها پیش با نیروهای ویژه با پدربزرگ به سنگی برخورد کردند، طبق داستانی قدیمی به هواپیما جان دادند و…

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی امشب ساعت 20 روی آنتن می رود.

کارتون «بنیامین» داستان کودکی به نام بنیامین است که با مادرش در مصر زندگی می کند. مادرش به اسارت نیروهای فرعون درآمد. حالا بنیامین و دوست عزیزش، اما آشور باید راهی برای آزادی مادر بنیامین پیدا کند. این دو کودک شجاع سفری را آغاز می کنند که کل داستان را برای آنها رقم می زند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «روزی روزی شاه آباد» به کارگردانی احمد دیری امروز ساعت 18:30 از شبکه امید پخش می شود.

این داستان شخصی به نام علی است. او رزمنده ای بود که برای آماده شدن برای مسابقه فوتبال به محلی به نام شاه آباد تبعید شد و در همان زمان حادثه ای برایش رخ داد.

بابک انصاری، جمشید جهانزاده، فرج الله گلسفیدی، احمدرضا سعدی و فریبا طالبی در مجموعه تلویزیونی «روزی روزهری شاه آباد» به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا