برای سفر به کیش چه وسایلی ببریم؟

برای سفر به کیش چه وسایلی ببریم؟

تصمیم سفر به جزیره کیش گرفته‌اید و نمی‌دانید که برای سفر به این جزیره زیبا چه چیزی نیاز دارید؟ با قطعی شدن سفرتان به کیش باید خود را برای آماده کردن چمدان آماده کنید، اینکه بخواهید با خودروی شخصی به جزیره سفر کنید یا با هواپیما تأثیر زیادی روی انتخاب وسایلی را که باید برای سفر به جزیره انتخاب کنید دارد.

با هواپیما شما نمی‌توانید از میزان باری که برایتان مشخص شده با خود وسیله بیشتری همراه داشته باشید و در ازای بار بیشتر شما باید جریمه پرداخت کنید.

با خودروی شخصی شما محدودیتی ندارید ولی در اینجا نیز باید به حجم وسیله‌هایتان دقت کنید چون ممکن است در طول مسیر برایتان مشکل ایجاد کند یا در کیش با خرید وسیله، فضای کافی برای وسیله‌هایتان نداشته باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا آنچه را که برای سفر به کیش نیاز دارید را به شما معرفی کنیم تا دیگر نیاز نداشته باشید برای خرید وسایل ضروری سفر هزینه زیادی در کیش پرداخت کنید.

انتخاب چمدان در سفر به جزیره کیش

در سفر به کیش انتخاب چمدان اهمیت زیادی دارد شما باید چمدان را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

تعداد روزهایی که قرار است در سفر باشید اولین چیزی است که مشخص می‌کند چه چمدانی باید بردارید. اگر روزهایی که قرار است در جزیره سپری کنید زیاد است باید چمدان نسبتاً بزرگی همراه خود داشته باشید.

با انتخاب چمدان بزرگ و نداشتن خودرو در جزیره جا به جایی آن ممکن است برایتان با مشکل مواجه شود و شما را کلافه کند، البته با رسیدن به هتل و جا به جا کردن وسایل این مشکل شما در جزیره حل می‌شود و با همراه داشتن ساک دستی کوچک می‌توانید وسایل خود را در طول سفر جا به جا کنید.

در هنگام بستن چمدان باید از امکانات هتلی که می‌خواهید در آن اقامت کنید آگاهی داشته باشید، ارائه برخی از امکانات رایگان هتل مانند مسواک، خمیر دندان، حوله، سشوار، دمپایی، صابون و… در اختیارتان شما را از آوردن این وسایل به کیش بی‌نیاز می‌کند.

در ادامه لیست کاملی از مواردی که باید در سفر به کیش همراه خود داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

وسایل ضروری که نباید آن‌ها را فراموش کنیم!

فراموش کردن برخی از وسایل در سفر به کیش ممکن است که شما را با مشکلاتی رو به رو کند البته یکسری از لوازم هم در هتل های کیش ارائه می شود:

  • مدارک هویتی: مهم‌ترین وسیله‌ای که بیاد همراه خود داشته باشید مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، دفترچه بیمه درمانی، کارت بانکی و کارت پایان خدمت از مهم‌ترین مدارک هستند که باید همراه خود داشته باشید چون ممکن است در هنگام پذیرش در هتل با مشکل روبرو شوید.

اگر با خودروی شخصی نیز سفر می‌کنید مدارک ماشین مانند کارت سوخت، بیمه نامه و کارت ماشین را به همراه برگه خروج گمرگی برای حمل ماشین با لندیگرافت را حتماً همراه خود داشته باشید.

  • دارو‌ها: برخی از ما قرص و داروهای مخصوصی داریم که ممکن است کمیاب باشد پس حواستان را جمع کنید و آن‌ها را همراه خود بردارید چون ممکن است در سفر با مشکل پیدانکردن این داروها مواجه شوید.

وسایل موردنیاز برای تفریح در کیش

تفریح زمان زیادی از وقت شما را در جزیره به خود اختصاص می‌دهد برای همین باید وسایلی که نیاز دارید را همراه خود داشته باشید.

  • لباس‌: برای انجام برخی از تفریحات کیش شما باید لباس‌های مخصوص شنا مانند مایو را همراه خود داشته باشید و با توجه به هوای گرم در جزیره کیش سعی کنید لباس‌های نازک مانند تی‌شرت آستین بلند نازک، کلاه آفتابی، دستمال گردن، لباس زیر، شلوارک و… همراه خود داشته باشید.
  • لوازم آرایشی: با توجه به اینکه اکثر تفریحات آبی در کنار ساحل انجام می‌شود شما در معرض آفتاب شدید به خصوص در فصل‌های گرم جزیره قرار می‌گیرید، پس سعی کنید کرم ضد آفتاب، کرم ضد گزش، عینک آفتابی کلاه حصیری و… همراه خود خود داشته باشید.

در کنار این موارد استفاده از عینک مخصوص برای تجربه شنا و غواصی بسیار ضروری است چون بدون این‌ها امکان شنا در آب‌های دریای خلیج فارس امکان‌پذیر نیست.

در کنار ساحل قدم زدن در شن‌ و ماسه ها کفش مخصوص به خودش را می‌خواهد دمپایی و صندل می‌تواند گزینه خوبی برای قدم زدن در ساحل باشد.

وسایل مورد نیاز برای هتل

علاوه بر موارد بالا شما به وسایل دیگری نیز نیاز دارید تا با خیال راحت بتوانید از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید.

  • وسایل الکتریکی: در سفر به کیش باید یک سری وسایل الکتریکی را که به آن نیاز پیدا می‌کنید مانند شارژر گوشی و پاوربانک را حتماً همراه خود داشته باشید.

آوردن یکی باطری یا گوشی اضافه در طول مسیر می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

دوربین عکاسی، هدفون، لبتاب، هارد اکسترنال و.. از موارد غیر ضروری هستند که می‌توانید با حذف کردن آن‌ها بخشی از فضای چمدان خود را آزاد کنید.

  • وسایل بهداشتی و آرایشی: با اقامت در هتل‌های کیش با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند بخشی از وسایل بهداشتی در اختیار شما قرار داده می‌شود اما با این وجود برخی از افراد تمایل دارند که از وسایل شخصی خود استفاده کنند که می‌تواند شامل شانه یا برس، مسواک، خمیردندان، مام و خوشبوکننده، ضد آفتاب، اکسسوری، لوازم آرایشی، وسایل اصلاح، شامپو، حوله و ناخن‌گیر باشد.

سخن آخر

در بالا مهم‌ترین مواردی که باید در مورد وسایل سفر به کیش بدانید را به شما معرفی کردیم. یادتان باشد آگاهی از این موراد می‌تواند به شما کمک زیادی در لذت بردن از سفر کند.

درست است که در جزیره مراکز خرید زیادی قرار دارد اما این را در نظر بگیرید که در آنجا باید برای هر یک از این موارد هزینه بالایی پرداخت کنید.

پس قبل از سفر با توجه به نیازهای خود و آگاهی از آنچه نیاز دارید می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را آماده و برای یک سفر فراموش‌نشدنی به کیش آماده شوید.

دکمه بازگشت به بالا