تازه های کسب و کارعمومی

اجزای تشکیل دهنده شیر برقی هانتر

بدون شک تاکنون نام شیر برقی هانتر را شنیده اید. به زبان ساده، شیر برقی یک وسیله آبی است که با خاموش و روشن کردن آن کار می کند. به طور کلی شیر برقی یکی از با ارزش ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی است که اخیراً در اتوماسیون صنعتی برای عبور مایعات و هوا مورد استفاده قرار گرفته است. عمدتاً باز و بسته شدن این نوع شیرها بر خلاف محصولات مشابه توسط برق انجام می شود. به گونه ای که می توان عملکرد آن را بیشتر شبیه یک کنتاکتور گفت تا یک شیر معمولی. زیرا هم شیر برقی و هم کنتاکتور برای کارکرد صحیح و باکیفیت نیاز به برق دارند و با وصل شدن برق عمل جداسازی و وصل سیالات انجام می شود. شیر برقی شکارچی یکی از محصولات مدرن و پیشرفته شرکت هانتر است که توانسته نقش کنترلی خود را در صنایع مختلف ایفا کند و قابلیت های خود را در برابر جریان های مختلف آب یا مایعات دیگر به اثبات برساند. شرکت هانتر یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات در صنایع مختلف می باشد که دفتر مرکزی آن در آمریکا می باشد.

امروزه از محصولات و سیستم های مختلفی برای کنترل و بستن و قطع جریان سیال استفاده می شود که از جمله می توان به شیر برقی تمام اتوماتیک هانتر اشاره کرد. شیر برقی هانتر که یک شیر الکترومکانیکی است دارای بدنه فلزی و یک سیم پیچ با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. این شیر با قابلیت زمان بندی منحصر به فرد خود در انواع مختلف جریان بسیار هوشمند عمل می کند. این قطعه پرکاربرد در ابعاد و اندازه های مختلف با ولتاژ کاری متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شود.

کاربرد اصلی شیر برقی هانتر

از آنجایی که از شیر برقی هانتر برای قطع و اتصال جریان آب و سایر سیالات به اتصالات خط لوله اصلی و فرعی استفاده می شود، لازم است این قطعه توسط کنترلرهای قوی و باکیفیت مانند هانتر کنترلر یا دیجیتال و کنترل شود. تایمرهای مکانیکی نظارت و نگهداری می شوند. طراحی این نوع شیر برقی به این صورت است که در دریچه این شیر پیچی تعبیه شده است که با دست می توان تمام جریان مایع را قطع کرد. به طور کلی با توجه به سیستم امنیتی بالای این نوع شیر برقی در بسیاری از پروژه ها از آن استفاده می شود. زیرا این شیر می تواند نقش کنترلی خود را در جریان های مختلف بهتر ایفا کند. برخی از کاربردهای واضح جرثقیل برقی شکارچی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

استفاده از آن در پروژه های آبیاری فضای سبز

سیستم های آبیاری قطره ای هوشمند

آبیاری گلخانه ها

سیستم های انتقال آب

آبیاری چمن ها و زمین های فوتبال

با بسیاری از آب های دیگر ذکر شده است.

شیر برقی هانتر 1 اینچ

ویژگی های شیر برقی هانتر

در مورد خواص شیر برقی در این قسمت باید توضیح داد که در برابر انواع تشعشعات مقاوم است. در استفاده طولانی مدت و استفاده طولانی مدت خراب نمی شود یا شکست نمی خورد. و همچنین اشعه خورشید.البته رعایت نکات لازم در مورد شیر برقی هانتر در هنگام نصب و راه اندازی الزامی است. از دیگر امکانات این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از پلیمر قوی و مقاوم ساخته شده است و می تواند فشار و قدرت تا 5.10 بار را تحمل کند.

قابلیت باز کردن به صورت دستی

ما می توانیم دمای 66 درجه سانتیگراد را تحمل کنیم

طراحی مهر و موم دیافراگم دو طرفه مناسب برای این نوع شیر از نشتی جلوگیری می کند.

حلقه پوششی شیر نایلونی مقاوم در برابر شیشه امکان دسترسی آسان بدون ابزار را فراهم می کند

پیچ هود مقاومتی این قسمت برای نگه داشتن شیر بسیار مناسب است

دارای روکش کامل سوپاپ

دارای کویل ایمنی است

اجزای شیر برقی شکارچی

بدن

ورودی سیال

خروجی مایع

برگرد

قاب مارپیچ

اتصال سیم ها

میله فلزی

بهار

دریچه خروجی

شیر برقی هانتر آب نیرو چگونه کار می کند؟

به ویژه هنگامی که یک جریان الکترومغناطیسی به سیم پیچ شیر برقی هانتر وارد می شود، میدان مغناطیسی در سیم پیچ ایجاد می شود که باعث ایجاد حالت مغناطیس و بیرون کشیدن میله کنترل می شود. . در هانتر، این وضعیت منجر به باز شدن دریچه آب و جریان مایع شد. روند معکوس نیز به این صورت است، اگر منبع تغذیه قطع شود، حالت مغناطیسی و ولتاژ سیم پیچ از بین می رود و فنر بالای میله جمع می شود. در نتیجه آب قطع می شود.

با ایجاد تجهیزات و ابزار در صنایع مختلف، شرایط لازم برای توسعه و بهینه سازی فرآیندها فراهم می شود. یکی از بخش‌هایی که ارتباط تنگاتنگی با معیشت ما دارد، بخش کشاورزی و باغداری است که پیشرفت‌ها و تغییرات چشمگیری در این زمینه داشته است. زمان و نحوه آبیاری گیاهان و درختان یکی از عوامل مهم در گسترش باغ یا مزرعه است. به همین دلیل توجه به این موارد برای باغبان یا کشاورز در اولویت است. برای این منظور سازندگان و طراحان صنعتی ابزاری به نام شیر برقی طراحی کرده اند که در آبیاری صحیح و اساسی گیاهان و درختان نقش موثری دارد. در ادامه، علاوه بر بررسی کامل این محصول، به معرفی یکی از بهترین برندها در این زمینه، شیر برقی هانتر می پردازیم.

شیر برقی چیست؟

در ابتدا می توانید تصور کنید که این ابزار شبیه شیر آب است اما اینطور نیست و به دلیل عملکرد شیر برقی کارشناسان این عنوان را انتخاب کرده اند. در حالت عادی با بازکردن دستی دریچه اجازه جریان آب را می دهیم و با بستن آن نیز جریان آب را متوقف می کنیم. این فرآیند با کمک یک شیر الکتریکی کاملاً متفاوت است. شیر برقی نوعی دستگاه الکترومکانیکی است که کنترل کاملی بر وضعیت جریان آب دارد. یعنی باز و بسته شدن ورودی آب توسط جریان الکتریکی انجام می شود. جریان آب داخل لوله یا مسیرهای آب توسط شیر برقی کنترل می شود و میزان آب مصرفی نیز کاهش می یابد.

دکمه بازگشت به بالا