ورزشی

تیم ملی می‌تواند معادلات را بهم بزند/ نمی‌خواهم از موضع گیری هایم برداشت‌های دیگری شود

گل محمدی: تیم ملی می تواند معادله را ناخوشایند کند/ نمی خواهم از جایگاه من جور دیگری تعبیر شود.

پرسپولیسی ها گفت: من هم مثل بقیه به عنوان یک ملی پوش سابق دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد و برای کادرفنی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش سلام آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران در تشریح آخرین وضعیت پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر گفت: از حدود یک هفته دیگر تمرینات خود را دوباره آغاز کرده ایم و برای این تعطیلات برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم، در طول روز خوب است. برنامه ها و بازی های تمرینی در حال آماده شدن است و به دنبال اردوی خارج از کشور هستیم اما در روند تیم سازی مسائلی وجود دارد که نگران کننده است.

ما باید از این تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.

پرسپولیس گفت: با این حال تعطیلی فعلی به دلیل جشن های نیم فصل جام جهانی شرایط خاصی است که باید از آن به درستی برنامه ریزی کرد. در حال حاضر بدون ملی پوش تمرین می کنیم و در چند روز آینده بازی های دوستانه با مس کرمان و فولاد خواهیم داشت. متاسفانه بازی دوستانه روز پنجشنبه مقابل ستاره سرخ به دلیل بارندگی و وضعیت ورزشگاه کاظمی برگزار نشد که از مسئولان و مربیان این تیم عذرخواهی می کنم.

به باشگاه گفتم هفتم یا هفدهم آذر اردو بزند

وی گفت: لغو این مسابقه برنامه های ما را خراب کرده است. وضعیت اردوهای خارج از کشور که از 7 تا 27 آذرماه برگزار می شود، مشخص نیست. من به باشگاه گفتم که در هر کشوری که امکان دارد اردو برگزار شود. برای این تاریخ با هیچ تیمی برای انجام بازی آماده مذاکره نکرده ایم و منتظر هستیم تا وضعیت اردوی خارجی مشخص شود. امیدوارم بتوانیم دوران آماده سازی تیم را در تعطیلی لیگ در راستای برنامه نوشتاری که داریم پشت سر بگذاریم.

امروز مشکلات خانوادگی حل خواهد شد

گل محمدی درباره تمرین نکردن قرمز گفت: این مشکلات در خانواده است و به آن رسیدگی خواهد شد. نمی خواهم وارد جزئیات شوم. به طور کلی در مورد الزامات فصل قبل اختلافات حسابی وجود دارد که حل می شود. مدیر باشگاه و اعضای تیم رابطه خوب و تفاهم خوبی دارند. مهمترین مسئله این است که درویش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره برای حمایت از تیم تلاش می کنند و بازیکنان نیز برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند. مسائل باقی مانده حل خواهد شد و نباید شعله ور شود. بازیکنان انتظار دارند که جریمه های سال گذشته برداشته شود زیرا متأسفانه در سالی که قهرمان شدیم و حماسه تاریخی پوکر و گلوت را خلق کردیم و به فینال آسیا رسیدیم، ارقام حذف شد.از مطالبات تیم و به درخواست باشگاه و این نباید هر فصل تکرار شود، این یک بازیکن است. باشگاه همچنین اعلام کرد که با توجه به رهبری تیم همچنان به حذف جریمه 5 درصدی هیئت مدیره ادامه می دهیم. الان هم با ترفندهای باشگاه و تفاهم باشگاه و تیم مشکل حل شده است. تایید می کنم که این موضوع در خانواده است و حل خواهد شد.

تیم ملی می تواند معادلات را به هم بزند

گل محمدی در ارزیابی خود از شرایط تیم ملی و حریفانش در جام جهانی گفت: واقعاً این بزرگترین اتفاق فوتبالی است که هر بازیکنی دوست دارد برای کشورش در این بازی بزرگ به میدان برود این بزرگ بهترین عملکرد خود را خواهد داشت. ما تیم آسانی نداریم و سه تیم انگلیس، ولز و آمریکا همگی قوی هستند. از طرفی بازی با انگلیس که سخت ترین بازی ما است بسیار مهم است و بازیکنان ما باید با تمرکز و آمادگی زیادی به اینجا بیایند. امیدوارم با حمایت فدراسیون فنی، کادرفنی و تلاش تیم ملی نتایج خوب و آبرومندانه ای کسب کنیم. ما نسل ها و تیم های خوبی داریم و می توانیم معادلات را به هم بزنیم.

اگر از تیم ملی توقع داریم باید زمینه روحی و روانی آن را فراهم کنیم.

پرسپولیسی ها گفت: من هم به عنوان یک ملی پوش سابق دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد و برای کادرفنی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. می دانم جام جهانی مهم ترین اتفاق زندگی فوتبالیست هایی است که هنوز در کارنامه آنهاست و از طرفی انتظاراتی هم وجود دارد. در این شرایط بازیکنان کار سختی دارند و امیدواریم بتوانیم در این دوره کار بزرگی انجام دهند تا انشاالله بتوانیم برای اولین بار وارد تیم شویم. اگر این توقع را داریم که نتیجه بگیرند، باید بستر ذهنی و عاطفی را هم فراهم کنیم.

من نمی خواهم موضع من به گونه ای متفاوت تفسیر شود.

گل محمدی گفت: ما همه وطن خود را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین ها را دارم و نمی خواهم از موقعیت من تعبیر دیگری شود. در مورد تیم ملی، بسیاری از شاگردان یا دوستان فعلی و سابقم در تیم ملی و من چیزی جز موفقیت آنها نمی خواهم. افتخارات و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است و امیدوارم این جام جهانی از نظر نتیجه برای ما اتفاق خوبی باشد. بازیکنان تیم ملی هم انتظار دارند جامعه فوتبال در شرایط سخت و مشکلات به آنها کمک کند و به نظر من این بازیکن فوتبال خوبی است. به شخصه امیدوارم تیم ملی و به خصوص شاگردانم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و دست پر به خانه برگردند.

انتهای پیام/

منبع: آنا





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 1 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا