عمومیفرهنگ و هنر

بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا

برای راه اندازی یک استخر به تجهیزات زیادی نیاز دارید. تجهیزات بخش‌های مختلف با هم فرق دارند. وجود همه این تجهیزات برای یک استخر خوب ضروری هستند. برای خرید تجهیزات موردنظر خود باید اطلاعات جامعی درمورد این دستگاه‌ها داشته باشید. در این مطلب علاوه بر این اطلاعات، بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا را به شما معرفی می‌کنیم.

تجهیزات مورد نیاز برای استخر

برای اینکه یک استخر آماده شود، به تجهیزات مختلفی برای تمامی بخش‌ها نیاز دارید. از این تجهیزات می‌توان به پمپ تصفیه، فیلتر شنی، کلر زن و مبدل حرارتی اشاره کرد. هرکدام از این تجهیزات کارایی خاص خود را دارند و برای شروع فعالیت استخر ضروری هستند. در ادامه با کارایی هرکدام از این دستگاه‌ها آشنا می‌شویم.

پمپ تصفیه

پمپ تصفیه یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در استخرها وجود دارد. این پمپ مانع گردش آب راکد و کثیف می‌شود. پمپ تصفیه به صورت مداوم آب درون استخر را به وسیله فیلترهای مختلف تمیز می‌کند. حذف آلودگی‌های درون آب توسط این دستگاه انجام می‌شود.

فیلتر شنی

فیلتر شنی برای حذف کردن آلودگی‌ها به کار می‌رود. فیلتر شنی می‌تواند آلودگی‌های آب استخر را به قطر ۵۰ میکرون حذف کند. در صورت نیاز می‌توانید از فیلترهای کارتریجی هم استفاده کنید. دقت داشته باشید که فیلتر کارتریجی هزینه نگهداری بیشتری دارد. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در این مورد می‌توانید با کارشناسان شرکت پایا گسترش خورشید تابان در تماس باشید.

دستگاه کلر زن

دستگاه کلر زن یکی دیگر از ملزومات استخرها است. کلر زن وظیفه ضد عفونی کردن آب استخر را بر عهده دارد. این دستگاه با پخش یک ترکیب سالم در آب استخر باعث افزایش سلامت آن می‌شود. ترکیب مخصوص این دستگاه هیچ ضرری برای پوست افراد ندارد.

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی نیز یکی از تجهیزات مهم استخر مخصوصا استخرهای روباز است. مبدل حرارتی همان طور که از اسم آن پیداست، دستگاهی برای افزایش دمای آب استخر است. مبدل‌ها انواع متفاوتی دارند که با توجه به عوامل مختلفی باید یک مبدل مناسب برای استخر خود انتخاب کنید. وبسایت پمپ خوب، بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا است. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان سایت در تماس باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای سونا

اکثر استخرها یک فضای جداگانه برای سونا در نظر می‌گیرند. سونا با خاصیت درمانی یک انتخاب مناسب برای همه استخرها است. سونا خشک و سونا بخار دو نوع مختلف اتاق سونا هستند. برای راه اندازی یک اتاق سونا باید تجهیزات لازم را تهیه کنید. تجهیزات اتاق سونا شامل چوب سونا، هیتر، سنگ هیتر و دیگ بخار است. تهیه این دستگاه‌ها از بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا کمک می‌کند تا محصول مورد اطمینانی را خرید کنید.

بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا
بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا

چوب اتاق سونا

مهم ترین بخش یک اتاق مخصوص برای سونا، چوبی است که در آن استفاده می‌شود. این چوب از درخت سرو تهیه می‌شود و طی عملیات خاصی برای استفاده در اتاق سونا آماده می‌شود. چوب سونا باید در مقابل رطوبت از دوام بالایی برخوردار باشد. هم چنین مقاومت در برابر دمای بالا یک ویژگی مهم در این نوع چوب است. انتخاب چوب مناسب اهمیت بالایی دارد.

هیتر سونا

هیتر سونا مخصوص اتاق‌های سونا خشک است. این هیتر با افزایش دما و گرم کردن سنگ‌های روی آن، دمای فضا را افزایش می‌دهند. این نوع هیتر علاوه بر این که از کیفیت بالایی برخوردار است، به اتاق سونای شما نمایی طبیعی و زیبا ارائه می‌دهد. هیترهای سونا خشک در دو نوع برقی و گازی طراحی می‌شوند. برای خرید و استفاده از این هیتر به اطلاعات جامع درمورد آن نیاز دارید. در بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا می‌توانید این اطلاعات را دریافت نمایید.

سنگ هیتر

سنگ هیتر درحقیقت همان ابزاری است که دمای تولیدشده توسط هیتر را به هوای اتاق منتقل می‌کند. هیتر سونا در ابتدا دمای المنت‌ها را افزایش می‌دهد. سپس این دما به طور مستقیم به سنگ هیتر منتقل می‌شود و درنهایت باعث بالارفتن دمای اتاق سونا می‌شود. زمانی که قصد استفاده از مایعات مختلف مانند مایع اکالیپتوس را دارید، باید به سراغ این سنگ‌ها بروید.

دیگ بخار

دیگ بخار در اتاق‌های سونا بخار مورداستفاده قرار می‌گیرد. دیگ بخار به‌جای هیتر در اتاق‌های سونا بخار استفاده می‌شود. این دیگ با تولید بخار گرم، فضای اتاق را تبدیل به یک سونا می‌کند. دیگ سونا برقی و دیگ سونا گازی از انواع این دیگ‌ها هستند. البته انتخاب یک دیگ به اطلاعاتی ازجمله ابعاد اتاق و فضای استخر نیاز دارد. برای آگاهی از بقیه اطلاعات به بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا مراجعه کنید.

بهترین برند تجهیزات

برندهای مختلفی در سرتاسر جهان تجهیزات موردنیاز استخر و سونا تولید می‌کنند. در ادامه معرفی برترین برندهای تولید کننده این تجهیزات را به شما معرفی می‌کنیم.

برندهای ایمیکس، هایوارد و فلیکسینوکس سه برند معروفی هستند که وب سایت «پمپ خوب» معرفی کرده است. این برندها از برترین برندهای جهان در حوزه تجهیزات استخر محسوب می‌شوند. تولید دستگاه‌های باکیفیت و بادوام، از مهم ترین ویژگی‌های هر سه برند است. البته تجهیزات برندهای معروف دیگر مانند هلو، هایواتر و لئو و… نیز به فروش می‌رسند. با توجه به موارد زیادی مانند ابعاد استخر، عمومی یا خصوصی بودن آن و بودجه خود می‌توانید از میان این برندها دستگاه‌های موردنیاز خود برای راه اندازی یک استخر خوب را خریداری نمایید.

این برندها علاوه بر تجهیزات استخر، تجهیزات لازم برای سونا نیز تولید می‌کنند. برند هلو که به بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات استخر و سونا معروف است، دستگاه‌های خوبی برای انواع اتاق سونا تولید می‌کند. این دستگاه‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و دوام بالایی دارند.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (وبسایت پمپ خوب)

خرید تجهیزات برای استخر و سونا به اطلاعات زیادی نیاز دارد. وجود یک سایت که توزیع کننده تجهیزات مختلف از برترین برندهای جهان باشد، در هنگام خرید به مخاطب حس اطمینان القا می‌کند. بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا، سایت «پمپ خوب» است. این سایت متعلق به گروه بازرگانان پایا گسترش خورشید تابان است که در حوزه پمپ و تجهیزات استخری فعالیت می‌کنند.

این گروه با تولید و واردات انواع پمپ‌ها و تجهیزات استخر و سونا، یک فضای مناسب برای خریداران ایرانی تولید کرده‌اند. سایت «پمپ خوب» نمایندگی برندهای معروفی همچون هلو، لئو و هایوارد در ایران است. بهترین سایت خرید تجهیزات استخر و سونا، با داشتن یک تیم حرفه ای مشاوره‌های لازم درمورد دستگاه‌های موردنظر را به شما ارائه می‌دهند. با مراجعه به این سایت می‌توانید در بخش تجهیزات استخری، اطلاعات کافی درمورد دستگاه‌های مختلف پیدا کنید.

این سایت با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود، یک خرید راحت برای آنها ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از هر نقطه ایران دستگاه موردنیاز خود را سفارش دهید و آن را از طریق باربری مخصوص تحویل بگیرید. از مهم‌ترین خدمات این سایت می‌توان به پرداخت در محل و تضمین قیمت تمامی کالاها اشاره کرد. تضمین اصالت کالا ازجمله مواردی است که برای همه مشتریان اهمیت دارد. اصل بودن همه کالاها و کیفیت خوب آنها توسط «پمپ خوب» تأمین می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا