عمومی

«مس» هم نتوانست مانع استقلال شود/ قهرمان همچنان با صلابت و محکم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های مس رفسنجان و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 روز سه شنبه آغاز می شود و با برتری 2 بر صفر تهران به پایان می رسد. امیرحسین حسین زاده در دقایق 48 و 55 برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال در این دیدار با سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (66 وریا غفوری)، جعفر سلمانی (66 محمد دانشگر)، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، امیرحسین صوبحان (28) برگزار شد. و آرمان رمضانی (90 سعید مهری) بازی می کنند.

هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند و در همان دقیقه اول فرصت داشتند دروازه یکدیگر را باز کنند اما موفق نشدند. البته سرعت مسابقه در این مسابقه هم باعث درگیری های زیادی شد.

اما مس رفسنجان با استفاده از امتیاز میزبانی حملات بیشتری را روی دروازه استقلال انجام داد اما در چند مرحله سیدحسین حسینی مانع از باز شدن دروازه آبی شد.

اگرچه استقلال در نیمه اول عملکرد قابل قبولی داشت اما نتوانست خطری جدی دروازه میزبان را ایجاد کند اما شروع نیمه دوم برای شاگردان مجیدی کاملا متفاوت بود و بازی کاملا عملیاتی نشد. امیرحسین حسین زاده پس از سه دقیقه از شروع بازی گل اول را به ثمر رساند.

حسین زاده که با یک فرار زیبا و انفرادی گل اول را به ثمر رساند، در دقیقه 55 با کنترل خوب و شوت مناسب برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا بازیکن شماره یک این دیدار شود.

پس از گل فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در دقیقه 66 تغییری در ترکیب تیمش ایجاد کند و در دقیقه 66 سه تعویض انجام دهد و دانشگر، غفوری و خاقانی را به زمین بیاندازد اما دانشگر از داور کارت زرد گرفت.صندلی عقب. در دقیقه 80 بر اثر اشتباه. کاری که او با مدافع مس کرد کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

در دقایق پایانی که استقلالی ها کمتر از مسی بازیکن داشتند با چند تعویض و فشار روی دروازه تهران تلاش کردند تا گل گمشده را پیدا کنند اما موفق نشدند تا استقلال ادامه پیدا کند.روند بدون باخت در لیگ برتر. لیگ. سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

استقلال که سه هفته تا پایان لیگ بیست و یکم باقی مانده است، با پیروزی برابر مس رفسنجان 67 امتیازی شد و رکورد بازی خود را بهبود بخشید. لیگ برتر تنها تیمی است که در تاریخ لیگ برتر شکست نخورده است.

دکمه بازگشت به بالا