اجتماعی

امضاء تفاهم‌نامه همکاری نیروی دریایی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری

تفاهم نامه نیروی دریایی ارتش با معاونت امور زنان و خانواده با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و انسیه خزعلی در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش امضا شد.

به گزارش سلام آنلاین. بر اساس سیاست کلی خانواده رهبر معظم انقلاب و تحقق منویات مقدس ایشان در جهت تحکیم خانواده و ارتقای ظرفیت بانوان به عنوان محور خانواده و گسترش همکاری و مشارکت در اجرای برنامه برنامه ریزی. و در راستای توانمندسازی زنان و خانواده ها، این تفاهم نامه به مناطق ساحلی که ناوگان راهبردی در شمال و جنوب به ویژه در مناطق محروم جنوب شرق کشور مستقر هستند، منتقل می شود.

بر اساس تفاهم نامه معاونت امور زنان و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح و نیروهای راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از دریادار دریادار شهرام ایرانی. از نیروی دریایی راهبردی آجا به نمایندگی از نیروی دریایی اسلام تغییر یافت.

موضوع این یادداشت تفاهم همکاری و هماهنگی در جهت تأمین زندگی شاد، سالم و امیدبخش در زمینه ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و عاطفی زنان و خانواده های ساکن در ساحل می باشد.کار مولد. خودکفایی و توسعه مهارت ها و توانمندسازی زنان و دختران و خانواده های کارکنان نیروی دریایی و برخی از زنان و خانواده های محروم ساکن در مناطق ساحلی جنوب و جنوب شرقی.

همچنین مشارکت و حمایت از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی علمی که نیازمند بهره مندی از توانمندی ها و توانمندی های رسانه ها و پایگاه اطلاع رسانی طرفین است و همچنین تامین امکانات و الزامات توسعه خدمات اجتماعی. و تقویت قدرت و تشکیلات خانواده. در مناطق ساحلی جنوب و جنوب شرق، اولویت مناطق محروم از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا