فرهنگ و هنر

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

بر اساس آخرین گزارش وضعیت ترافیکی در محور مواصلاتی کشور ، راههای استانهای شمالی به سمت پایتخت با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو است و برخی از جاده ها به یک طرفه تبدیل می شوند.

بر اساس آخرین گزارش سلام آنلاین ، تردد در محور چالوس در جاده شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی و تردد ممنوع بود ، بیشتر در مسیر شمال به جنوب در مازن آباد و هسه چم در این محور. همچنین تردد وسایل نقلیه در محور حرص از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، ترافیک سنگینی در شمال-جنوب محور حراس ، بین پارک آمل تا تقاطع ژائو لائو و علی مانتان ، کهود ، بیزانس و گوزنگ و در آکسیفروزوکو در جهت شمال-جنوب سوگا وجود داشت. سرخ کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و دوربرگردان دماوند تأسیس شد.

همچنین در بزرگراه بین پارک جنگلی سراوان به امامزاده هاشم و منطقه پرتردد رادبار ، منطقه پارکها-تهران ، جاده خمرات و منطقه جگوار. منطقه کمالشهر در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله بین آنلاین ویلا گزارش شده است. و پل کلاک و در محور فشم تهران بین حاجی آباد و رودک.

اما طبق آخرین گزارش هواشناسی اعلام شد که محور فیروزکوه-چالوس و همچنین محورهای استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان بارندگی و محور هراز ، بزرگراه تهران-شمال و بزرگراه قزوین-رشت بدون وقفه بودند.

بر اساس آخرین اطلاعیه ای که پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای مختلف منتشر کرده است موارد زیر است:

الف) تبر کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1 بعدازظهر جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بعد از ظهر روز بعد از کراچی و شروع بزرگراه ایران-شمال به مرزن آباد در روز پانزدهم ممنوع است. ساعت 4 صبح روز بعد از مرزن آباد به بزرگراه خارطوم و تهران -شمالی همان مسیر خواهد بود.

ب) محور هاراس:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 بعدازظهر جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از تهران به آمل با اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در کلیه خطوط راهنمایی و رانندگی ممنوع است. از ساعت 15 بعد از ظهر همان روز تا ساعت 2 بامداد ، بعد از آب سور ، راهی تهران است.

توجه: در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت سطح جاده برای تخلیه بار ترافیکی ، محدودیت های مقطع از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا