عمومی

تانک روس، ترقه ایرانی! – سلام آنلاین

نبوغ آلکونو در مربیگری والیبال با بدن عظیم او دست داد تا نام مستعار “تانک روسی” را به دست آورد. تانکی که به نظر می رسد می تواند قفل والیبال ایران را باز کرده و تیم را برای اولین بار به مرحله المپیک برساند ، اما این تانک عجیب روسی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شده است!

به گزارش سلام آنلاین شرقی وی نوشت: «تیم ملی والیبال ایران در حالی که نتوانست به دور بعد با نتایج غیرمنتظره صعود کند به کار خود در المپیک پایان داد. ایران به امید رسیدن به سکوی المپیک در طول بازی ها ، با انجام یک بازی سینوسی در المپیک در شش تیم برتر تیم اول پنجم شد و باعث تعجب بسیاری شد. ایران در بدترین سناریو که تصور می شد سوم است در گروه چهارم قرار گرفت. در این تیم به جز لهستان و ایتالیا هیچ رقبای جدی برای تیم ملی والیبال ایران وجود ندارد. اما دو شکست عجیب مقابل کانادا و ژاپن و شکست قابل پیش بینی مقابل ایتالیا همه معادلات گروه را بر هم زد تا ژاپن و کانادا از ایران بالاتر باشند و والیبال ملی ایران با ونزوئلا حذف شود. خروج ایران از المپیک نه تنها شکست یکی از بهترین والیبالیست های ایرانی در این رقابت ها بود ، بلکه پایان حضور ولادیمیر الکینو ، مربی ایران بود. آلکنو که برای پایان کار به همراه تیم ملی ایران به تهران و سپس توکیو رفت ، همکاری خود را با فدراسیون والیبال ایران با نتایج ضعیفی به پایان رساند و مستقیم به روسیه رفت.

صحبت های زیادی درباره عملکرد آلکنو در تیم ایران مطرح شده است ، اما رکوردی که این مربی قبل از حضورش در ایران گذاشت شانس کمی به منتقدان داده است. آلکونو تنها سه بار به عنوان مربی به المپیک رفته است و با روسیه مدال طلا و برنز را کسب کرده است. چهارمین حضور او در المپیک با ایران می تواند برای هر دو تیم اتفاق خوبی باشد. او در دوران مربیگری خود جام های زیادی کسب کرد که نمی توانست از آنها انتقاد کند. نبوغ آلکونو در مربیگری والیبال با بدن عظیم او دست داد تا نام مستعار “تانک روسی” را بدست آورد. تانکی که به نظر می رسد می تواند قفل والیبال ایران را باز کرده و تیم را برای اولین بار به مرحله المپیک برساند ، اما این تانک عجیب روسی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شده است!

او ابتدا با تیم ملی ایران به مسابقات کشوری والیبال رفت تا به قول خودش به تیم بزرگسالان برای المپیک برسد. البته تانک های روسی آنقدر باتجربه هستند که مطمئن شوند با “چاتانوگا” اشتباه نمی کنند! ولادیمیر وقتی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایران شرکت کرد ، گفت که فقط “چاتیسگار” قول مدال داد و او نمی خواهد احمق باشد. آلسنو احمق نیست ، اما در مسابقات والیبال لیگ ملت ها ثابت کرد که حداقل یک مربی بزرگ است. ایران 15 بازی با ولادیمیروس در ریمنی ایتالیا در لیگ ملت ها انجام داد که در یک مسابقه جنجالی به راحتی دو سوم آنها را باخت! باخت 10 بار در 15 مسابقه آن چیزی نیست که هواداران والیبال ایران از “تانک روسی” انتظار دارند. این رکورد در حال تاریک شدن است چرا که او هشت شکست متوالی از ایران را ثبت می کند ، شکست برابر قعر لیگ ملت ها! با این حال ، آلکنو در بازی جام ملت ها مقابل والیبال ایران از بین 16 تیم در رده دوازدهم قرار گرفت ، بنابراین کارهای زیادی انجام نداد. در واقع وقتی به ایران بازگشت گفت که در جام ملت ها به دنبال گل دیگری است و به سوالی رسید که درباره این بازی ها فکر می کرد.

سوالی که آلکونو می پرسد مربوط به شناخت تیم های اصلی المپیک است. از طرفی امیدوار است کاستی های تیم ملی را برطرف کند. داستان عجیب و بحث برانگیز فهد گمی در تیم ملی والیبال ایران به این شکل رخ داد. جنجالی که نه تنها تمرکز تیم ملی را بر هم زد بلکه تولید حواشی را در تیم افزایش داد ، اما در نهایت آلکونو به بازی Fahad Game حمله کرد و گفت که صد در صد به من احترام نمی گذارد. و نمی تواند برای من تصمیم بگیرد . اظهارات آلکنو در مورد شناخت تیم های اصلی تیم ملی ایران در حاشیه و ترکیب مقدماتی ایران برای المپیک این امید را ایجاد کرده است که شاید والیبال ایران با تانک های روسی بتواند یک شگفتی ایجاد کند. و در المپیک ، انجمن ادامه می یابد. در المپیک ، به جز لهستان ، واضح بود که آلکونو در بازی با ایران به اندازه قبل خوب نتیجه گیری نمی کرد. پنج مسابقه و سه شکست به اولین خروج والیبال ایران از توکیو رای داد ، بنابراین رکورد “تانک های روسی” پس از 20 بازی برای ایران با 13 باخت و تنها 7 برد “کراکر” بیشتر نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا