عمومی

دوئل پرسپولیس – سپاهان به مرحله حساس رسید/ تنور داغ انتهای جدول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امشب هفته بیست و نهم است رقابت لیگ برتر با هشت بازی همزمان در برجسته امشب برگزار می شود ، پرسپولیس میزبان تراکتور و سپاهان میزبان ذوب آهن هستند.

در دیداری دیگر امشب ، استقلال در قائمشهر با نساجی رقابت می کند. رفسنجان میزبان پدیده ، ماشین سازی و پیکان در تبریز ، سایپا میزبان روغن آلومینیوم ، مسجد سلیمان میزبان گل گهر و فولاد و صنعت نفت میزبان دربی خوزستان خواهند بود. در اهواز است.

هفته 29 تنها با دو تیم پرسپولیس و سپاهان در راس در جریان است. و تراکتور به همراه Gold Goa و Folda در تلاشند سهمیه آسیا را بدست آورند. در پایین جدول سقوط یک ماشین سازی قرار دارد و ساپا بازافان و مازد سلیمان سه گروهی هستند که برای زنده ماندن تلاش می کنند.

تراکتور برای سهمیه ، پرسپولیس برای قهرمان
پرسپولیس – تراکتور ؛ قرمز پوشش تهران و تاپریس هر کدام با نیت های متفاوت و متفاوت تری وارد میدان می شوند. پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه برای اولین بار در این فصل شانس پیروزی دارد.از مانع ذوب آهن عبور کنید. ، پرسپولیس او می تواند امشب با غلبه بر شاگردان فیروز کریمی پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

فیروز کریمی در چهار هفته گذشته در فرم خوبی با Trek Thor بوده و اکنون شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد. مترس توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ، بنابراین در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی ، تراکتور برای دومین سال متوالی به لیگ قهرمانان آسیا می رود. و این موضوع تشویق قرمز است پوشش برای این بازی دو برابر تبریزی است. این یکی از مهمترین بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس است که می تواند مهمترین نقش را در بالای جدول داشته باشد. تأثیر یک تغییر باشید.

یک دربی با الهام
سپاهان – ذوب آهن؛ همچنین می تواند به عنوان مهمترین و تعیین کننده ترین مسابقه نتیجه این مسابقه در سرنوشت هر دو تیم محسوب شود تأثیر این یک تغییر است. این مسابقات در زمانی برگزار می شود که انگیزه هر دو تیم کاملاً متفاوت است.

سپاهانی باید هفته گذشته دربی را بدست آورد تا به عنوان قهرمانی برسد و ژو بهان اگر نمی خواهد در پایان فصل سقوط کند باید برنده شود. این ممکن است اولین تورنمنت اصفهان باشد که هم زندگی و هم مرگ هر دو تیم باعث می شود این بازی یک بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم باشد.

سپاهان بهترین ترکیب و بهترین گلزن بازی را دارد در حالی که ذوب آهن بعد از ماشین سازی ضعیف ترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد. شاگرد مجتبی حسینی هفته گذشته با شکست خانگی ویرانگر روبرو شد و به یک دروازه بان ثابت تبدیل شد. شأن آنها این محرومیت را نداشتند ، که نشان می دهد صوفانیا حداقل بر روی کاغذ شانس پیروزی داشت.

کوشستین استبی
در هفته 29 شاهد دو جاذبه هستیم. یکی دربی اصفهان و دیگری دربی خوزستان که در آن صنعت فولاد و نفت دوم در دیداری سخت به میدان می روند.

این نشست از فولاد از صنعت نفت مهمتر است زیرا دانشجویان جاوای نوک خان یک فرصت مهم برای آسیایی شدن دارند. اگر پرسپولیس تراکتور را در تهران متوقف یا شکست دهد ، فولادی ها می توانند با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای دومین فصل متوالی ، شانس خود را برای قهرمانی در جام ملت های آسیا افزایش دهند.

آخرین تلاش برای زنده ماندن
سایپا – آلومینیوم ؛ باور اینکه سایپا یک انتخاب اصلی است که امروز در حال سقوط است بسیار دشوار است. اما روند کار این فصل در ساپا این است که امروز تیم بیش از هر تیم دیگری در معرض خطر سقوط است.

نکته مسابقه امشب ساپی و آلومینیوم برای نارنجی بیش از آنکه برای دانشجویان مانسو باشد مهم است. پوشش این خیلی مهمه. شاگردان سعید اخباری در صورت باخت امشب به اوج سقوط می کنند شأن تصمیم گیری در مورد یک گروه

آلومینیوم امروز در میانه میدان به پایان رسید ، اما با قبول سه شکست متوالی در لیگ برتر ، از جمله یک شکست در مسابقات فوتبال ملی ، در مجموع چهار شکست داشته و احتمالاً منصوریان و شاگردانش هستند. امشب او به دنبال ترمیم بیشتر است. .

یک دانشجو و یک معلم برای بقا ، یکی برای سهمیه
روغن ماسیلین – Gogo Har؛ این مسابقه برای هر دو تیم نیز مهم است. نفت مسجد سلیمان یکی از سه تیمی است که در معرض خطر قرار گرفتن در گروه اول قرار دارد و گل گوا یکی از سه تیمی است که شانس کسب سهمیه آسیا را دارد.

محمد فکری و امیر قلعه نویی ، هم تیمی های سابق استقلال و روسا و شاگردان ، حساس ترین چالش های امشب خود را تجربه می کنند. نفت مسجد سلیمان هنوز زیر است تأثیر حاشیه های قبلی و کمبود بازیکن پشت سر گذاشته شده و تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی امشب با حاشیه کمتری نسبت به حریف خود برابر مسجد سلیمان بازی خواهد کرد.

گل ها یری ها آنها یک خط حمله قدرتمند و دو بازیکن خطرناک به نام دارند منبع و آنها به شاکری خدمت می کنند و به این خط حمله قدرتمند اعتماد می کنند. مترس آنها در مسجد سلیمان نتایج لازم را می گیرند و نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور را مشاهده می کنند تا در صورت لغزش دانش آموز فیروز کریمی بتوانند جای تیم را در رده چهارم جدول بگیرند.

مراسم کامل
اگرچه پدیده و پیکان دو تیم هستند که در برخی شرایط ممکن است شانس کمی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشند ، اما این فرصت کافی نیست که واقعاً امید هر دو تیم را فراهم می کند.

در مسابقه امشب ، پدیده میهمان مس رفسنجان است و نکته بازی برای مس رفسنجان مهم نیست. و این شرایط در پارکهای بازی و ساختمانهای میزبان در تهران نیز اعمال می شود. این خودروساز قبلاً به لیگ دسته اول سقوط کرده و امشب در برابر پکن در تلاش است تا وضعیت خود را بازگرداند.

مس رفسنجان ، پدیده ، ماشین سازی و پیکان قرار است امشب دو بازی انجام دهند و امتیاز هر دو بازی برای هر دو تیم مهم نیست.

به این بازی های تشریفاتی باید جلسات و پارچه های مستقل اضافه شود. هر دو تیم در این مسابقه نیازی به امتیاز ندارند و فقط امتیازات را افزایش می دهند و هواداران را خوشحال می کنند شأن آنها در حال بازی هستند.

منسوجات بقای خود را هفته گذشته در اصفهان جشن گرفتند و امروز روحیه خوب این بازی بسیار معتبر است. آبی پوشش همچنین تحت تأثیر حواشی و اختلافات اخیر با تیم مدیریت باشگاه. این احتمال وجود دارد که فهد حمادی از برخی از اعضای اصلی تیمش در این بازی استفاده نکند.

مسابقات و داوران هفته 29 لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه 23 آگوست

پرسپولیس – تراکتور تبریز
تیم داوری
محمد حسین زاهدی فرد – علی علی میرزابیگی – حسین مرادی – علی خداحافظ، استاد راهنما: به ساکیری ایمیل بزنید

مس رفسنجان – پدیده مشهد
تیم داوری
احمد محمدی – رضا حیدری – مرتضی یوسف شهریاری – مسعود حقیقی ، مدیر: علی نقی مصطفی نژاد

ساختمان موتور – شهرستان پیمان
تیم داوری
امیر سامان سلیطانی – مرتضی هوشیار – عنان راوی – مادی محمدی مدیر: رسول فروغی

سایپاتراران – آلومینیوم قلیایی
تیم داوری
علیرضا فغانی – محسن سلطانی – حسین گلشنی – ناصر جنگی ، مدیر: رحیم رحیمی مقدم

Soliman Oil – Gold Har Sarun Jie
تیم داوری
کمیل غلامی – عسگر محمدی – موسی مه آبادی – میثم حیدری ، مدیر: ایرج نظری

فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان
تیم داوری
حمید حاج ملک – علی اکبر نوری – حمیدرضا کنعانی – پیمان فرخی آنلاین ، مدیر: حساس در نجاتی

نساجی مازندران – استقلال
تیم داوری
بیژن حیدری – سعید علی علیادیانادیان – علیرضا ایلدرم – حامد رنجبر صولتی ، مدیر: هدایت ممبینی

فولاد مبارکه سپهان – ذوب آهن اصفهان
تیم داوری
مود بنیادی فرد – فرهاد مروجی – مهدی علیقدر – شاهین یزدانی ، مدیر: ابوطالب طاهریان

همه مسابقات امشب به طور همزمان از ساعت 9:15 شروع می شوند.

دکمه بازگشت به بالا