وزارت نفت مکلف به تامین اعتبار قیر رایگان در ۶ ماهه نخست سال شد است

وزارت نفت مکلف به تامین اعتبار قیر رایگان در ۶ ماهه نخست سال شد است

سخنگوی شورای انرژی شورای اسلامی تأکید کرد که در جلسه امروز ، توجیه وزارت نفت برای عدم اعتبار برای بیت های رایگان در کمیسیون پذیرفته نشد ، بنابراین وزارت نفت تعهدات ارائه اعتبار رایگان را ارائه می دهد. قیر در شش ماه اول سال.

در مصاحبه با سلام آنلاین مصطفی نخعی توضیح جلسه کمیته انرژی مجلس امروز: اولین دستور کار کمیته بررسی نتایج کار سه ماهه وزارت نیرو در مورد مقررات مربوط به این وزارتخانه در زمینه آب و برق در بودجه 1400 است زیرا کار از وزارت. در عمل ، یادداشت های بودجه محدود است.

وی افزود: دستور کار بعدی بررسی طرح تحقیق برخی نمایندگان در مورد بند “الف” از 1400 تبصره قانون بودجه این است که مطابق این بند ، وزارت نفت موظف به تهیه پول است. 150،000 میلیارد ریال برای بیت های رایگان این نیز از مازاد درآمد حاصل از بند “ب” تبصره اول حاصل می شود ، اما وزارت نفت در شش ماه اول سال جاری بهانه هایی را برای عدم وام دادن ایجاد کرده است که در شش ماه اول وام ارائه می دهد. امسال. یک سال و ما نمی توانیم برای 6 ماه اول سال اول اقدام کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی کلیسای جامع افزود که توجیه وزارت نفت در مورد عدم وام دادن بیت های رایگان در کمیسیون پذیرفته نشده و اعضای کمیسیون به رأی موافق رسیدند. بنابراین ، وزارت نفت موظف است هر ماه اعتبار برای توزیع رایگان کود در شش ماه اول سال تأمین کند.

وی افزود: دستور کار سوم این کمیسیون درخواست برخی نمایندگان در خصوص اجرای ماده 234 آیین نامه شورای ملی در مورد اجرای شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پتروشیمی خلیج فارس است. موسوی لارگانی ، به نمایندگی از متقاضیان ، در این جلسه موضوعاتی را مطرح كرد و مدیران شركت ملی صنایع پتروشیمی و شركت نفت خلیج فارس نیز تصمیم نهایی را صادر كردند. کمیته ای متشکل از اعضای کمیسیون تشکیل خواهد شد تا ابعاد موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کند و کمیته 10 روز کاری فرصت خواهد داشت تا ابعاد مختلف موضوع را بررسی کند و گزارشی را برای تصمیم گیری به کمیسیون ارائه دهد. سرانجام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا