«شرم‌آور است امروز کسی در مملکت گرسنه بماند»

«شرم‌آور است امروز کسی در مملکت گرسنه بماند»

شهیدی به نام آیا لولا لا بسیتی در اول ماه مه 1958 خطاب به کارگران جمهوری اسلامی سخنرانی کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، می توانید گزیده ای از سخنان شهید بهشتی توسط فرهیختگان را بخوانید. همه ما باید با هم کار کنیم تا از این خطر جلوگیری کنیم و قادر به انجام آن خواهیم بود. آیا ندیدید که ما در اولین مرحله انقلاب با روابط خوب و سازنده پیروز شده ایم؟ بدانید که با این روابط سالم و سازنده گام بعدی را نیز برنده خواهیم شد.

من نمی خواهم ترس در قلب و ذهن کارگران نفوذ کند. وحشت چیست؟ از چی میترسی؟ دشمنان وقتی هیچ رابطه خوبی بین ما وجود نداشته باشد ما را می ترساند. ما باید برنامه ریزی کنیم ، با هم می نشینیم ، برنامه ریزی می کنیم. ما باید نیازهای روزمره خود را برآورده کنیم.

من به دوستانم گفتم که دو مشکل ، سه مشکل ، چهار مشکل وجود دارد. آنها را جدا نکنید ، آنها را به یکدیگر وابسته نکنید. به هم نگاه کنید ، با هم رابطه داشته باشید ، اما مستقل عمل کنید. یک مشکل امروز نیاز همه در این کشور است. شرم آور است اگر کسی امروز در این کشور که در صف مقدم جمهوری اسلامی است هنوز گرسنه باشد و این نیاز به یک برنامه اعتصابی دارد. این نباید چیزی را به تأخیر بیندازد. حتی تعلل.

برنامه دوم ایجاد یک برنامه کاری است که م worksثر باشد و امیدواریم که این طرح به زودی اجرا شود.

برنامه سوم ایجاد روابط اقتصادی سالم و بیان صریح دارایی های صنعتی و کشاورزی است که باید در اسرع وقت تهیه شود. اصول این دستورالعمل مدت هاست که در دست ما است اما اصول این دستور العمل کافی نیست. فرمول اساسی باید با توجه به شرایط روز و در دسترس همه به فرمول اجرایی تبدیل شود. این کار نیز در دست است و انشا Godالله ثمر خواهد داد و مشخص خواهد بود.

مشکل چهارم رشد اقتصادی است. هیچ جامعه ای نمی تواند بگوید من به یک اقتصاد مرفه نیاز دارم. اقتصاد راکد اقتصادی است که رونق و قهقرا دارد و شما می دانید که این مسئله به یک مسئله مهم به نام مدیریت صنعتی ، کشاورزی و به طور کلی حاکمیت اقتصادی مربوط می شود. انواع حکمرانی که استثماری و استعماری نیست ، بلکه حکمرانی و نظم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا