اجتماعی

اولویت ناجا؛ ثبت هویت ارزشی رزمندگان/تدوین “سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان”

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه دفاع از آرمان ها و ارزش های دوران دفاع خالص وظیفه عمومی ما است ، گفت: ما وظیفه داریم از همه تلاش و فداکاری خود صرفنظر کنیم.

به گزارش سلام آنلاین ، جلسه تأسیس و ذخیره “سامانه انتقال اطلاعات جانبازان” به ریاست صدر “محمد صارفی” معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور آقای سیدا “ناصر سعید” برگزار شد. دبیر شورای هماهنگی امور ایثارگران ، Qus Sarafagli ، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات. ، “حامد مزراتی” مدیر پروژه سیستم جنگجو ، سرهنگ “سید جلال تولیت” بیانگر آمادگی و پشتیبانی تحقیقات صنعتی از کارکنان کل نیروهای مسلح “علی اکبر بهادری” و “حسین نور” نماینده سیستم کنترل و ارزیابی دبیرخانه شورای هماهنگی افسران پلیس در مقر ناجا بازداشت شدند.

در این جلسه آقای سده “محمد صارفی” پیرامون قهرمان بودن 8 سال از دوران دفاع خالص سخن گفت و شجاعت ، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان را میراث گرانبها و غنی توصیف کرد. قیمت

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: دفاع از آرمانها و ارزشهای دوران دفاع پاک نیز وظیفه عمومی ما است و افزود: “ما وظیفه داریم تا با تمام توان و تمام توان از تلاش و فداکاری های خود دست بکشیم.” .

وی گفت: “نیروی پلیس همچنین ثبت این هویت های گرانبها را یکی از اولویت های آن می داند و از تلاش های خود برای اجرای این طرح چشم پوشی نخواهد کرد.”

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت و خدمات این گروه با ارزش انجام شده است و تدوین “مستند استراتژیک برای خدمت به رزمندگان” یکی از این اقدامات است. اینها در نتیجه صدور کارت های جنگی و ارائه خدمات با ارزش هستند. مشخص شده است که انشاءالله با تلاش همه مسئولان در آینده حاصل می شود.

براساس وب سایت پلیس ، سردار شرفی با بیان اینکه ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد درگیر ، بویژه دبیرخانه شورای هماهنگی جانبازان ، افزود: ثبت اطلاعات و سوابق جانبازان به عنوان اولویت برنامه است. از آنها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا