علمی و پزشکی

در صورت ادامه افزایش ابتلا به کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد

استاندار تهران در مورد احتمال تصمیم جدید برای اجرای طرح ترافیک گفت: “اگر ویروس در تهران به رشد خود ادامه دهد ، تصمیم جدیدی گرفته خواهد شد.”

به گزارش سلام آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای راهنمایی و رانندگی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز مشکل حادثه رانندگی تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طبق گزارشات در سال 1997 ، مردم در تهران 1،319 نفر وجود دارد. تلفات جاده ای در سال 1998 به 1244 نفر رسید که 6٪ از تصادفات رانندگی در استان کاهش یافته است.

وی افزود: “در دو ماه اول سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، شاهد 14 درصد مرگ و میر در منطقه و کاهش 42 درصدی تصادفات منجر به جراحات در تهران بودیم.” “

وی گفت: “نقاط مهم در تهران به ویژه در شهرها و مسیرهای حمل و نقل شناسایی شده است.” مقرر شد برای رفع این مسئله با استانداری استان همکاری کنیم ، بنابراین در سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، شاهد کاهش تصادفات رانندگی خواهیم بود. ” بذار باشه. همچنین نقاط تاریک شناسایی شده که توسط مراکز شهری برداشته شده است. همچنین موارد دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ، از جمله احداث گذرگاه های پیاده ، استاندارد موتورسیکلت و تقویت کلاه ایمنی برای موتورسواران.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمربندی جنوبی تهران پرداخت و افزود: در این جلسه مقرر شد ارائه دهندگان مانند هلال احمر و خدمات اورژانس خود را در جنوب تأسیس کنند. سنگ بنای کمربندی تهران برای ارائه خدمات به مردم. “

شهردار تهران در پاسخ به سؤالاتی درباره تصمیم در مورد اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: استفاده از سد و رعایت آن باید مورد توجه مردم باشد. در حال حاضر بیش از 90٪ مسافران مترو از این مانع استفاده می کنند ، اما حجم بالای مسافران در مترو و حمل و نقل عمومی ، حفظ فاصله را غیرممکن می کند. این ممکن است یکی از دلایل افزایش موارد ابتلا به بیماری سپسیس و شیب تدریجی در تهران باشد. بدون شک ، بهبود مسافت و نظارت بر جمعیت ، که اکنون حدود 30 درصد است ، باید به بیش از 50 درصد افزایش یابد. اگر این روند به رشد خود ادامه دهد ، مطمئناً تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

وی در مورد بازگشایی سالن گفت: سالن اجتماعات طبق پروتکل بهداشت مانعی برای غذا خوردن نیست اما ما شرایط لازم برای عروسی را نداریم. در چنین جامعه ای ، فاصله اجتماعی نمی تواند حفظ شود.

محسنی بندپی در مورد احتمال بازگشت به محدودیت ها و تعطیلی شغل ، گفت: “فکر نمی کنم در صورت تعطیلات چنین اتفاقی بیفتد ، اما الزام استفاده از ماسک باید تأیید شود. در بین شهروندان. ” بدون شک ، این امر بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا