عمومی

کشور نیازمند هماهنگی و همگن بودن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با معاون رئیس پلیس ملی و فرمانده انتظامی استان گفت: دستیابی به هدف با گذشت زمان انجام می شود. وی گفت: “رسیدن به هدف ، همه مسائل را به هم می رساند و هماهنگ می شود و در مرحله دوم انقلاب کشور به هماهنگی و مشترک نیاز دارد.”

وی همچنین با تأکید بر لزوم برقراری ارتباطات بین بخشی و بین سازمانی تصریح کرد: برخی از نهادها با این نوع نقش نقش خود را به درستی بازی نمی کنند و در واقع هیچ تشدید لازم برای حل مشکل وجود ندارد. .

آیت الله دژکام در ادامه سخنان خود گفت: در تعریف ارتباطات بین دستگاهی ، شکی نیست که ارتباط اخلاقی و اخلاقی بین دو یا چند وسیله می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند ، بنابراین برقراری ارتباط ضروری است. صمیمیت در این زمینه و تا زمانی که مسائل ساختاری در این زمینه برطرف نشود. ” اما با افزایش انسجام و همدلی ، بیشتر مشکلات قابل حل است.

جمعه ، امام جمعه سیراکوز تصریح کرد: در رابطه با روابط مادی ، به ویژه مباحث فرهنگی و اجتماعی ، بدن روحانی وارد می شود و خود را مسئول این مسئله می داند ، اما گاهی اوقات این ارتباطات و واسطه ها ناکافی است. برای رسیدن به افزایش نیست.

نماینده ولی فقیه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تأیید کرد که نوع آموزش نیروی انتظامی نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده است و گفت: آینده خواهد آمد.

دکمه بازگشت به بالا