در این برنامه از موضع بالا به پایین با مردم صحبت نمی کنیم

تولید کننده “خانه ایران” در این برنامه یک رویداد عجیبی ندارد: آنچه ما در “خانه ایران” تمرین کرده ایم یک شکل کاملاً کاربردی است. این روشی است که بر شخصیت واقعی و وضعیت زندگی مردم متمرکز است نه بر رقابت یا داستان.

در این برنامه ، ما با افراد از بالا به پایین صحبت نمی کنیم

تولید کننده سازنده اوران “خانه ایران” که به IP این مجموعه و اولین ایده تلویزیون برای تلویزیون برای تلویزیون توضیح داد. در ایران الگوی توصیه شده در این بخش به عنوان یک سند واقعی و به ویژه مخاطبان ویژه بینندگان که با آنها آشنا هستند ثبت شده است. اما شکل اصلی یا شکل اصلی این قالب قطعاً خودش “واقعی” است. ما تصمیم گرفتیم که آن را در “خانه ایرانی” قرار دهیم. ما فکر می کنیم قادر به این الگوی موجود است. به عبارت دیگر پایه و اساس ایجاد “خانه ایرانی” در این مرحله آغاز شد.

علاوه بر این “علاوه بر این به نظر می رسد نوعی رئالیسم تولید شده توسط افراد در اینترنت مانند یک برنامه محبوب برنامه است. اما به نظر می رسد یک چیز خوب است. اما به نظر می رسد یک چیز خوب است. اما به نظر می رسد یک چیز خوب است.

چقدر فضای برای تحقق هدف اصلی “خانه ایران” و همچنین پاسخ دادن به این برنامه وجود دارد؟ “real-shu” مانند یک مدل بنای تاریخی مثبت از مردم (به شکل مثبت نه زرد و مدرن آن) است و نمونه واقعی آن را نشان می دهد. توابع سالها در کشورهای مختلف جهان در نظر گرفته شده است. البته علاوه بر این استفاده های مثبت برخی از بهره برداری های منفی از قارچ انجام می شود و محتوای آن با خواص سطحی تولید می شود. ما معتقدیم که زندگی خانواده ایرانی دقیقاً همان چیزی است که خودش می گوید. با دیدن مراسم زندگی جریان طبیعی آن چیز خوبی است. بسیاری از اوقات در ارتباط با مشکلات زندگی روزمره و فراموش کردن که این عنصر مثبت و دلگرم کننده است که در سیاه پوستان نیز از دست داده است.

چیز عجیبی وجود ندارد که در “خانه ایران” اتفاق می افتد

وی گفت: “تهیه کننده به” خانه ایران “اشاره کرد اما در بسیاری موارد این سؤال مطرح شد و گاهی اوقات برای واقعیت زندگی واقعی و تجربه مردم.

وی افزود: “شکافی که امروز احساس تحقق می کنیم مردم در قالب یک نسخه ی نمایشی ساده و این متخصص در این بخش محتوای شخصی تولید می کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم به نمونه مادر برویم و سعی کنیم این فرصت را به زبان به زبان زبانهایی که در آن محتوا تولید کرده اند صحبت کنیم و نه از عارضه بالا تصمیم گرفتیم از نگرش مردم مانند و اعتماد به نفس خود استفاده کنیم.

نادر منش در مورد تفاوت خانه ایران و کارهای مشابه مانند “خانه ما” چیست؟ برنامه هایی مانند “خانه های ما” در نوع رقابت هستند. در حالی که “خانه ایران” یکی دیگر از مهم دیگر است. در مستندات هویت هویت فردی نقش کاملی ندارد و بیشترین مورد توجه یک رقابت رقابتی با لذت و لذت است. در “خانه ایرانی” همه احساسات افزایش یافته و سقوط درست است و از زندگی واقعی موضوع ناشی می شود. اگرچه این برنامه ها از “realith” الهام گرفته شده و در ادبیات حرفه ای به عنوان “اسناد مسابقه” یا “اسناد مسابقه” یا نمونه در ازای هیجان نژاد شناخته می شوند. معمولاً تمام جنبه های مثبت نمی توانند همزمان با هم باشند.

تولید کننده همچنین چالش تولید رقابت را توضیح داد: ما در بخش تولید محتوا چالش هایی داریم. بودجه برنامه از نظر مالی محدود است و این باعث شده است که ما نتوانیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم که در ذهن داشته باشیم همانطور که باید باشد و شاید. اگر منابع مالی بیشتری داشته باشیم واقعاً می توانیم شرایط متنوع تری ایجاد کنیم خانواده را در موقعیت های بیشتری قرار دهیم و از مکان های بیشتری استفاده کنیم.

“یکی دیگر از چالش های مهم تفاوت بین تصاویر در سطح جامعه و آنچه رسانه های ملی مورد نیاز است است. این اختلاف به ویژه در این بخش مانند حجاب پوشش نگرش و هنجارهای اجتماعی در بین مردم نشان داده شده است. چنین اختلافاتی ممکن است به بحران تبدیل شود و موانع جدی برای تولید این نوع ایجاد کند که باید به مردم و فیلم های جامعه برود.

به دنبال داستان یا تظاهرات نبودند

تهیه کننده در مورد شکل “خانه ایرانی” صحبت کرده است: “قالب برنامه ما شکل واقعی تلویزیون رسمی و دیگری است. اما آنچه ما دنبال کرده ایم. این راهی است که بر شخصیت واقعی و وضعیت زندگی مردم متمرکز است نه بر رقابت یا داستان.

گفت: “یكی از دلایلی كه ما این برنامه را در قالب مسابقه طراحی نکرده ایم روندی برای جلوگیری از صحت و تمرکز روی زندگی واقعی و تمرکز بر زندگی واقعی است.” این برنامه دارای یک مسابقه اسب است حتی اگر می تواند برای یک لحظه جاذبه ها و هیجان ایجاد کند فداکاری در اعماق و توانایی های رئال مادرید. از طرف دیگر در نسخه موفق این قالب در سراسر جهان فصل ادامه را می بینیم و مخاطب به شخصیت ها نزدیکتر می شود. برخی از کشورها همچنین از این شکل برای اهداف فرهنگ آموزشی یا حتی تجارت استفاده کرده اند. سرانجام نحوه بهره برداری از ظرفیت این قالب بستگی به روش سازندگان سازندگان و اهداف رسانه ای دارد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا