انقلاب را با برقراری تعادل بین تاریخ باستان، اسلام و تشیع درک کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار سوم Mehr روز سوم انقلاب اسلامی در روز دوشنبه 23 فوریه در کتابخانه Majomy برگزار شد.

انقلاب را با متعادل کردن تاریخ باستانی اسلامی و CI پیدا کنید

موسی نجفی و محققان و محققان گفتند: “هنگامی که مسئله تاریخ انقلابی انقلاب مطرح شده است ما معمولاً به دلیل دهه پنجم انقلاب ظرفیت زیادی داریم.” تاریخ انقلاب به دو بخش تقسیم می شود. یکی مخالف فالیا و دیگری جوهر مهمترین انقلابی است که جایگزین سیستم امپریالیستی با اسلامی می شود. این فقط انکار حماقت نیست بلکه بیش از این است. به عنوان مثال تاریخ انقلاب فرانسه نه تنها به امپراتوری فرانسه بلکه شعار بیشتری نیز محدود می شود. بنابراین وقتی در مورد انقلاب اسلامی و تاریخی صحبت می کنیم باید مراقب باشیم که امتناع پالا فقط مورد توجه قرار نمی گیرد.

“نکته بعدی اصطلاح اخیر” ناتاری “است. به نظر من سیاستمداران ما سیاسی ترین را ایجاد می کنند. طبق سیاسی ترین. طبق سیاسی ترین. طبق سیاسی ترین. طبق سیاسی ترین. طبق گفته های سیاسی. با توجه به سیاسی ترین به سیاسی ترین آنها. سیاست به تاریخ تاریخی نیاز دارد. عرض و محتوا.

نکته مهم دیگر این است که تاریخ انقلابی به معنای آزادی شخصیت و شرمساری است که می خواهند خود را مطلق ببینند. انقلاب اسلامی به معنای آزادی از تسلط و حاشیه است. اما مواردی وجود دارد که فکر می کنم برای سیاست روزانه آنها نیز مفید است. اول تاریخ انقلابی باید با توانایی آن شناخته شود. در ابتدای انقلاب ما بیشتر به ایجاد این سیستم توجه می کنیم اما اکنون در پنجم انقلاب باید به تمدن بزرگ ایران ایران و افرادی که به اسلام و سیکالین رسیده اند توجه کنیم. این تمدن تا عصر شرور بوده است و امروز ما شاهد بیداری بزرگ اسلامی هستیم که می تواند هر دو شاخص را تقویت کند. بنابراین ما باید سه عنصر دولت باستان تاریخ اسلام و سیگری را متعادل کنیم و از این تعادل برای درک انقلاب استفاده کنیم. این نیازی به امتناع انسان ندارد بلکه به جای هماهنگی بین این موارد. این یک پالا لا لا بود که این تعادل را از هم جدا کرد و این عناصر را در مقابل یکدیگر قرار داد.

ناگا گفت: “درک این توانایی ها مهم است.” به عنوان مثال وقتی صحبت از سازمان خاشارشاه می شود برخی از مورخان آن را یک شکست بزرگ می دانند اما سید جمال الدین آتادابادی گفت: “چرا شما نمی گویید که انتقال 3 میلیون نفر از جهان این است؟” این خرابی ها فنی یا شکست نیستند اما به دلیل عدم انگیزه ملل در زیر پرچم. هم آگاهی تاریخی و هم علت شکست را تجزیه و تحلیل می کند. درک تاریخی به ما نشان می دهد که وقتی اخیراً و قرن ها به ایران نگاه می کنیم مذهبی تر و ضد دینتر خواهیم شد. در دوره پنج ساله سالپال و پهلوی به مدت پنج سال ما به سمت مذهبی حرکت کردیم. ما می توانیم از این تجربه استفاده کنیم. یک فرد به طور فزاینده قدرتمند باید برعکس عمل کند.

“نکته دیگر این است که اعتماد به نفس که غرب ما را ساخته است و مقامات ما دوباره می گویند این بد است.” ما اعتماد نداریم اما باید عمل کنیم. سارقان باید عذرخواهی کنند و معتقدند که او بی دین خواهد بود. دین ما سیاست ماست. مدل فقید نگفت که دین ما سیاست ما است اما گفت: “دین ما سیاست ماست.” این جمله بسیار عمیق است. مردم غربی مدیون پیشرفت خود هستند که دین آنها همان سیاست آنهاست. در حالی که تنهایی است مسئولیت به دین پایبند نیست. ما باید دین خود را در سیاست تمرین کنیم. ما می توانیم از این معلم به عنوان نمونه استفاده کنیم.

امیر کبیر می تواند روسیه و انگلیس را تخلیه کند و کارهای بزرگی انجام دهد در حالی که عناوین در ایران و چهار ایالت ایران قرار گرفتند. او هرگز نگفت که نمی توانم یا داشته باشم. چگونه می توانیم امروز با تمام امکاناتی که داریم بگوییم؟ ما این انقلاب شگفت انگیز موشک های Emam IRGC و همه این امکانات را داریم چگونه می توانیم بگوییم؟ امیر کبیر هرگز در آن شرایط دشوار گفته است. بنابراین این درک یکی از بالاترین ظرفیت ملت ایران است که باید توسط سیاستمداران در نظر گرفته شود. ایران هزاران سال یک کشور تمدن محبوب است که به اسلام رسیده و سیمیسم را می پذیرد. این بزرگترین دستاوردی است که از سیاستمدار ما باید به عنوان یک برگ برنده در برابر مردم وحشیانه استفاده شود.

این کنفرانس با تحسین موسی نججاافیا بازیابی Hedayatullah و نمایش جمعیتی “محافظت از حرم و” تبعید دوران پهلوی “به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا