معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد فضای مثبت یادگیری گفت: هر دو نقش موثری در کاهش تاثیر در جامعه دارند.
رضوان حکیم زاده در گفت وگو با سلام آنلاین. وی جذب بازماندگان از آموزش و پرورش را یکی از ماموریت های اصلی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: جذب بازماندگان از آموزش و پرورش از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش و دغدغه شخصی است. از وزیر.
وی ضمن اشاره به همکاری و انسجام اداره کل آموزش و پرورش استان در انتخاب بازماندگان از آموزش و پرورش دسترسی به اطلاعات دقیق را اولین گام در برنامه ریزی برای جذب بازماندگان از آموزش و پرورش عنوان کرد. بدین ترتیب با همکاری سازمان ثبت احوال این کشور آمار دقیق ولادت و دانش آموزان ثبت نامی پایه اول به تفکیک استان به صورت دقیق و جداگانه جمع آوری می شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به منظور نظارت صحیح بر تعداد موالید و ثبت نام پایه اولی ها سامانه ویژه ای با کمک مرکز فناوری ارتباطات وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است خاطرنشان کرد. وی با تمایز بین انصرافی ها و انصرافی ها افزود: انصرافی ها افرادی هستند که وارد نظام آموزشی رسمی کشور نمی شوند اما انصرافی ها فارغ التحصیل هستند پایه 12. – سال آموزش رسمی کشور خارج از دایره است.
به گفته حکیم زاده بر اساس این تعریف وزارت آموزش و پرورش برنامه های جداگانه ای را برای جذب بازماندگان تحصیلی و بازگرداندن بازماندگان به چرخه نظام آموزشی رسمی کشور سازماندهی و اجرا می کند همکاری و هماهنگی بین نهادی به ویژه با نهادهایی مانند اداره پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه زیرا بسیاری از این کودکان در چرخه آموزش و پرورش این کشور حضور دارند نیاز به درک حقوقی دارد. است
وی با اشاره به لزوم ایجاد فضای مثبت یادگیری افزایش مالکیت دانش آموزان در مدرسه و برقراری ارتباط موثر بین آنها معلمان مدیران و مربیان آن را عامل مهمی در ارتقای کیفیت یادگیری دانست و گفت: این مشکل حتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت یادگیری دارد. نقش موثری در کاهش مخاطرات اجتماعی دارد.
انتهای پیام/