۱۳ سال تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام معطل مانده بود/ تقدیر پلیس از رفع معارضین ملکی میدان جی

۱۳ سال تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام معطل مانده بود/ تقدیر پلیس از رفع معارضین ملکی میدان جی

رئیس پلیس راهور فرجا در بازدید از پروژه احداث بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: با تلاش معاونت فنی و عمرانی شهر تهران می توان امیدوار بود که مردم از این پروژه عظیم در طول سال آینده بهره کامل ببرند.

به گزارش سلام آنلاین. سردار حسینی به همراه حق بین معاون فنی و عمرانی تهران پس از بازدید از چندین محل کار در میدان جی نقطه شروع پروژه بیا تا میدان فتح از پروژه جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید کرد. عمرانی از تهران گفت: سال هاست که تراکم ترافیک در جنوب غرب تهران یکی از دغدغه های پلیس بوده است. بیش از 13 سال است که تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) رها شده و نیاز و دغدغه بسیاری از هموطنان برای دسترسی به تهران به ویژه در جنوب غرب تهران محسوب می شود.

پروژه بزرگ اتصال یادگار امام (ره) گفت: با تلاش معاون فنی و عمرانی استانداری تهران امروز می توان امیدوار بود که در سال آینده مردم بتوانند از تمامی مراحل این فرآیند بهره مند شوند بزرگراه به جاده آزادگان این پروژه برای همکاران ما با توجه به شلوغی و شکاف های ترافیکی حائز اهمیت است.

حسینی ضمن ابراز امیدواری برای تکمیل این پروژه چند ساله که اهالی و نیروی انتظامی را به دلیل طولانی شدن اجرای 13 سال پیش تحت فشار قرار داده است گفت: تلاش شبانه روزی برای توسعه عملیات عمرانی و پیشبرد این پروژه کاربردی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی پلیس راهور تهران رئیس پلیس راهور فرجا در پایان از زحمات مهندسان متخصصان و کارگران در این پروژه مهم تقدیر کرد. در این پروژه بزرگ از جمله دکتر زاکانی شهردار به لطف شهر تهران. افتخار اجرای این پروژه برای اولین بار به کارشناسان معاونت فنی و عمران تعلق گرفت و معاونت فنی و عمران شهر تهران جای تقدیر دارد. همچنین از تلاش شهرداری منطقه 9 تهران برای فرونشاندن ناآرامی های مدنی شمال میدان جی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا