این بسته خبری را بخوانید

در این بسته مروری بر اطلاعات فیلم و تئاتر داریم.

لطفا این بسته را بخوانید.

جلسه انجمن صنفی سینماهای خصوصی ایران برگزار شد.

نشست انجمن صنفی سینماهای خصوصی ایران با هدف رصد مشکلات و مسائل مدیران سینمای خصوصی جهت حمایت و حل هر چه بیشتر مدیران اجرایی برگزار می شود.

به گزارش سلام آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن نشست انجمن بازرگانی سینماهای خصوصی ایران با حضور شاهین چگینی (مدیر تماشاخانه استاد مشایخی) کسری شاهینی (مدیر تئاتر دا) داود نامور (مدیر تئاتر) برگزار شد. نوفل لوشاتو) عماد عامری (کارگردان تئاتر ملک) نادر نادرپور (کارگردان تئاتر اهورا) سعید داوری (کارگردان همای سعادت) و علی نصر به نمایندگی از تماشاخانه شهرزاد علیرضا حسن پور (تئاتر تهران) برگزار می شود. محوطه تئاتر شهرزاد.

رفع تعطیلی های غیر تقویمی و زیان های مالی سینماهای خصوصی و گروه های نمایشی تامین اعتبار مالی با رصد سازمان ها و نهادهای ذیربط حوزه هنری برای ارتقای زیرساخت ها حضور برترین آثار سینمای خصوصی در جشنواره بین المللی فجر پس از صنف مالی. حمایت از اداره کل هنرهای نمایشی از سوی تیم اجرایی دعوت از مدیر تئاتر نوین برای عضویت در انجمن صنفی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست است.

رد فیلمنامه های نمایشی پیشنهادی سینماهای خصوصی از سوی هیات ارزشیابی و بازنگری موضوع دیگری است که اعضا می خواهند هر چه زودتر به آن بپردازند.

در عین حال یکی از مهم ترین خواسته های اعضای انجمن بازرگانی سینماهای خصوصی درخواست جلسه مشترک با مدیرکل هنرهای نمایشی به آقای داود نامور رئیس هیئت مدیره انجمن. .

# حمایت از “مجلس بانوان رخثورشاه” رضا آشفته #
کمدی «مجلس زنان رخشورشاه» به کارگردانی علی یدالهی با استقبال مخاطبان هنرمندان و کارشناسان تئاتر و سینما به ویژه کارشناسان برنامه ایرانی تا ششم مهرماه در کاخ نوفل لوشاتو روی صحنه است.
این نمایش سه شنبه 3 مهرماه با همراهی رضا آشفته نویسنده کارگردان استاد و منتقد تئاتر روی صحنه می رود و تمامی عواید حاصل از این نمایش صرف هزینه درمان این هنرمندان تئاتر می شود.
«مجلس بانوان رخثورشاه» به تهیه کنندگی کامیار رضاخواه و اشکان یزدانی ثانی و با مجری گری مشترک رضا پسندیان تولید می شود. در دوره احمدشاه قاجار.

ناظرزاده کرمانی هدایت هاشمی مرجانه گلچین مرجان قمری محمود گبارلو حدیث فولادوند حسن علیکرمی محمد فرشته نژاد علی عامل هاشمی رامین کحال زاده از جمله هنرمندانی که تا روز جمعه 29 مهرماه به تماشای این نمایش می نشینند می توان اشاره کرد. محمود موسوی ناصر آقایی زهرا سعیدی ماهوش وقاری محمد شیری مجید قناد فرهاد بشارتی سیروس همتی بهروز کریمی مختار صائقی علیرضا استادی محسن شایانفر مریم کاظمی مهدی ستایجلان مارالجاد و همچنین مارال فرجاد. جلیل فرجاد و بسیاری از منتقدان و خبرنگاران صنعت تئاتر.
همایش بانوان «رخت شورشاه» با حضور کمدین ها و نمایش های معروف ایرانی چون شهرام مسعودی کاظم برزگر میلاد رمضانی (ورجاوند) آزیتا نوری وفا مهشید ناصری مهتاب باجلان آساره هداوند نیلوفر ذوالفقاری و پریسا میا به نگاه ریدیکول. واقعه یک روز قبل از به تخت نشستن احمدشاه قاجار.
عبد آتشانی آهنگسازی و مدیریت گروه زنده نمایش را بر عهده داشت و نوید فرح مرزی طراحی دکور و لباس این نمایش را بر عهده داشت. طراح آن نور رضا خدرایی طراح پوستر وحید اسلامی عرب فیلم و انیمیشن توسط بهرام شادان فر مدیر روابط عمومی زهرا شایانفر عکاسان محبوبه فرج الهی و شیرین حمزه تبلیغات مجازی هستند.
این نمایش تا جمعه 27 مهرماه ساعت 19:40 در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند بلیت های هفته پایانی نمایش را از طریق آدرس http://www.tiwall.com/p/rakhtsourshah 3 تهیه کنند .

لطفا این بسته را بخوانید.

####

تکمیل ساخت هشت مستند کوتاه برای معرفی صنعتگران فاشیسم

پروژه تولید هشت مستند کوتاه با هدف معرفی هنرمندان صنعتگر فارس و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس به پایان رسید.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی سومین جشنواره چند رسانه ای هشت پروژه مستند کوتاه حاصل «ماراتن مستند پرتره» سومین جشنواره چند رسانه ای است که به دبیری سید حسین آزادی به کار خود پایان داد. و مشاوره هنری توسط محمدجواد آرمانمهر.

این طرح با هدف معرفی هنرمندان بنام صنعت صنایع دستی فارس و با واگذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس از ۱۴ شهریور ماه ۱۳۰۳ آغاز و در مهرماه به پایان رسید. 15 1403.

لیست رویدادهای پیش از رویداد “ماراتون مستند پرتره” به شرح زیر است:
مستند «هفت رنگ» به تهیه کنندگی امین بارینجکار
مستند «مانی» به تهیه کنندگی افشین آریافر
مستند «صفر کاری» ساخته بهرام سلمانی
مستند «صدر قلم» ساخته مهدی فلامرزی
مستند «فروزان» به تهیه کنندگی محمد ناصریراد
مستند «بازگشت عکس» ساخته علی بلاندانژار
مستند «میراث یک دست دراز» ساخته امیر قربانی
مستند «چهل ده» ساخته امین قناد شیرازی

جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی با پیام «ایران میراث ماست؛ میراث ما ایران ما» نیمه دوم آبان ماه در شهر تاریخی شیراز برگزار می شود.

لطفا این بسته را بخوانید.

«از موش ها و آدم ها» روی صحنه زنده می شود

مهدی رضایی با اقتباسی از رمان «موش ها و انسان ها» میزبان تماشاگران تماشاخانه ایرانشهر است.

به گزارش روابط عمومی مهدی رضایی نمایشنامه نویس و کارگردان به زودی نمایش «موش ها و آدم» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد.

«از موش ها و آدم» را رضایی بر اساس اقتباسی از رمان معروف «موش ها و آدم» نوشته جان اشتاین بک نوشته است. «گوریل» «شب بیستم» و «تیمون آتن» از آثار پیشین مهدی رضایی کارگردان هستند.

وی همچنین در نمایش هایی چون «توپ شناور» به کارگردانی سیامک صفری «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی «قتل در قصر» به کارگردانی پوریا جعفرپورکشی و «هالووین» به کارگردانی امیر دلفانی روی صحنه رفت.

«آویزان» اولین تجربه این هنرمند در کارگردانی یک فیلم با بازی گروهی از بازیگران است.

اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه به زودی منتشر خواهد شد.

لطفا این بسته را بخوانید.

پنجمین حجاب مبارزات مادرانه آشکار شد

«امید شاخه زیتون» روایتی از مبارزات زنان عنوان پنجمین پرده از سری اکران های مرکز امور زنان رهبری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی پنجمین اقدام با عنوان «امید شاخه زیتون» رسوایی زنان و نحوه زندگی زنان در فلسطین را برجسته می کند. حجاب سنگ بنای روایت وحشتناک مبارزه و ثبات مردم فلسطین است که زنان به عنوان ستون های اصلی مبارزه عمل می کنند. در این اثر هنری صحنه هایی از مبارزه شجاعت اعتماد به نفس حجاب و امید زنان فلسطینی ارائه شده است. مادرانی که فرزندان خود را در آغوش می گیرند و به شهادت آنها می بالند زنانی که در جنگ می جنگند و مردان را شرمنده می کنند و زنانی چون زینب صدای فلسطینیان را به گوش جهانیان می رساند.

«امید درخت زیتون» با زبانی ساده و روایتی مؤثر مخاطب را به عمق درد و رنج مردم فلسطین می برد و امید به آینده ای روشن را در دل زنده می کند. لازم به ذکر است که پرده پنجم بیانگر این است که تا زمانی که مادر ایستاده است پرچم مقاومت برافراشته خواهد بود.

لطفا این بسته را بخوانید.

#در اولین اکران فیلم Dog Hand چه گذشت؟

مراسم افتتاحیه «سگ دست» به نویسندگی و تهیه کنندگی افسون شکاری و کارگردانی تقی علی آبادی شامگاه یکشنبه 31 مهرماه با حضور سینماگران هنرمندان و خبرنگاران با تجربه در واحد سینما چارسو برگزار شد.

این فیلم یک درام اجتماعی-خانوادگی درباره وضعیت زوجی در تهران است که به دلیل بیماری فرزندشان با مشکلات جدیدی روبرو می شوند.

در ابتدای این مراسم نویسنده و تهیه کننده «سکداس» خطاب به حضار گفت: در واقع سه سال پیش فیلم را با مشکلات فراوان تولید کردیم و سه سال طول کشید تا این داستان به پایان برسد امروز کجاست. ” خدا را شکر می کنم که در این سه سال ناامید نشدیم.

وی با تشکر از اساتید و هنرمندان حاضر افزود: با تشکر از تیم هنری تجربه که در این راه به ما کمک زیادی کردند تا بتوانیم این فیلم را به این نقطه برسانیم اما این فیلم اولین تجربه ما در این بخش است. صنعت سینما و قاعدتاً ایراداتی دارد و مشکلات خود را دارد و ما این را می دانیم اما اینها اولین قدم های ما هستند و اولین قدم همیشه برای تولید فیلم سخت است و امیدوارم سال آینده ما می توانیم فیلم حرفه ای کار بهتر و خلاقیت بیشتری داشته باشیم.

تقی علی آبادی کارگردان «سگ دست» پس از قدردانی از هنرمندان اساتید و حضار گفت: سال 1400 بود که شکاری به عنوان تهیه کننده ما پذیرفته شد و با حضور در فیلم و بازیگر موافقت کرد مثل کامبیز امینی و روناک پور یادگار. با مهربانی ما را پذیرفتند و جلوی دوربین ما آمدند.

لطفا این بسته را بخوانید.

لطفا این بسته را بخوانید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا