شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل های آینده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل‌های آینده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین سردار ابوالفضل اسلامی با تبریک هفته فاجا وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا الگوی نیروی انتظامی در ایثارگری های این رزمندگان ارشد را مورد تاکید قرار داد.

سردار اسلامی به نقش ب در عوض نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش اجتماعی این نیرو را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون رشادت ها و فداکاری ها دانست. شهدا و جانبازان.

وی با تاکید بر همکاری موثر نیروهای مسلح و نیروی انتظامی این تعامل را عامل مهمی در تقویت امنیت کشور دانست و افزود: رزمندگان امنیتی با جانفشانی و سرمشق ماندن شجاعت امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند بی خودی برای نسل های آینده خاطرات جا مانده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نیروی انتظامی و جوانان تاکید کرد و با اشاره به مدرسه بشردوستانه دفاع مقدس تاکید کرد باید از آموزه های این دوران در ماموریت نیروی انتظامی استفاده کرد.

سردار اسلامی در پایان با تاکید بر هوشیاری بالا در برابر تهدیدات دشمن و آمادگی کامل نیروها برای مقابله با این تهدیدات برای تمامی نیروهای امنیتی و نظم کشور آرزوی موفقیت کرد.

دکمه بازگشت به بالا