برزگر:تمرکز پرسپولیس نباید صرف جنگ و جدال با بازیکن سابق شود/آقایان اگر می‌توانند با تیم جدیدشان قهرمان شوند

در گفتگو با آنا؛

برزگر: پرسپولیس نباید روی مبارزه با بازیکنان سابق آقایان باشد، اگر می توانند با تیم جدیدشان عنوان قهرمانی را کسب کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تمرکز تیم نباید روی مبارزه با بازیکنان سابقش باشد.

محمد برزگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گلایه های متقابلی بین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق این تیم مطرح شد: بیرانوند به سختی به پرسپولیس می خورد، اما نحوه رفتنش چشمگیر نیست. . او سال گذشته قصد جدایی داشت و پس از فسخ یک طرفه قراردادش، قرارداد جدیدی را امضا کرد. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با رفتن یک یا چند بازیکن مشکل داشته باشد و چند سال دیگر که فوتبال بیرانوند تمام می شود باید به تمرینات برود چون هیچکس به عنوان پیشکسوت دنبالش نیست.

پروین و پیشکوتان در امور باشگاه دخالت نمی کنند.

وی افزود: بیرانوند زحمت زیادی کشید اما پرسپولیس به بزرگی او کمک زیادی کرد. عظمت پرسپولیس بیش از هر بازیکن دیگری ارزش دارد. از طرفی بحث بیرانوند و درویش نباید زیاد طولانی شود و طرفین دعوا نکنند. بالاخره بیرانوند پرسپولیسی بود و در قهرمانی این تیم نقش داشت. البته این بازیکن نباید پیشکسوتان تیم را مقصر بداند. این یعنی باشگاه خالی است؟ همه پیشکسوتان به خصوص علی پروین قابل احترام هستند اما سیاست باشگاه را هیئت مدیره و چارت سازمانی تعیین می کند. پروین و هیچ کدام از بزرگان شما در امور باشگاه دخالت نکنید. آخرین کار آنها میانجیگری بین بازیکنان مسن تر یا مشاوره دادن به بازیکنان فعلی است که این هم فنی و اخلاقی است. آنها مانع خشونت و عامل آشتی ملی هستند.

ملی پوشان آبروی پرسپولیس را به بیرانوند ندادند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد که مالکیت پرسپولیس به شش بانک واگذار شده و آنها برای مدیریت این باشگاه تصمیم گیری کرده اند. مسائل فنی تیم را سرمربی و کادرفنی او تعیین می کنند. بیرانوند بازیکن سخت کوشی است اما از پرسپولیس استفاده کرد، دروازه بان و دروازه بان اول تیم ملی شد. جای تعجب نیست که او با تلاش و پشتکار محبوب شد اما هیچ بازیکنی نتوانست انگشتی روی پرسپولیس بگذارد. علاوه بر این، روزی که بازی بیرانوند تمام شود، حضور او در پرسپولیس او را به عنوان بازیکن سابق سابق حفظ می کند و همه افراد جامعه او را بازیکن سابق پرسپولیس خطاب می کنند. احترام را باید حفظ کرد، دنیا گرد است و مردم دوباره به هم خواهند رسید، افتخاری که پرسپولیس به بیرانوند می دهد در تیم ملی نمی آید. در مجموع اگر برای پرسپولیس عدالت خواهی بود، درویش نباید دست از گله و شکایت بردارد، اما در غیر این صورت باید روی دیگر مسائل گروهی تمرکز کند.

تمرکز تیم نباید روی مبارزه با بازیکنان سابق خود باشد.

برزگر یادآور شد: اینکه فوتبال حرفه ای است و مدیریت باشگاه باید جایگزین هایی را جذب کند که با فکر کادرفنی دچار اختلاف شده باشند. بازیکنانی که جدا از ترابی، خط دفاعی تیم هستند، از تیم جدا شده اند، به خصوص که این تیم به یک دروازه بان با تجربه و آماده نیاز دارد. تمرکز تیم نباید روی مبارزه با بازیکنان سابق خود باشد. در نهایت کمیته وضعیت و سایر کمیته های رسیدگی به این گونه موارد با مستندات تصمیمات لازم را صادر می کنند. بسیاری از مصاحبه ها فقط تیم را از محتوای فوتبال منحرف می کند. تیمی که 9 بار قهرمان لیگ برتر شده است باید در این فصل دو بار قهرمان شود. هر فصل پرسپولیس منحل می شود و آنهایی که در تیم آبرویی ندارند یا دوست دارند با چالش های دیگری روبرو شوند باید از این تیم بروند. اگر بتوانند با تیم جدید خود قهرمان شوند، اگر نتوانند، درس های تلخ ناشی از تصمیمات خودشان را خواهند آموخت.

دکمه بازگشت به بالا