اقتصادیتازه های کسب و کار

راهنمای خرید کولر گازی 30 هزار اجنرال

کمپانی اجنرال در سال 1936 در کشور ژاپن تاسیس شد و فوجیتسو جنرال که در ایران با نام تجاری اجنرال شناخته می‌شود  در سال 1960 کار خود را در صنعت تولید سیستم‌های تهویه مطبوع شروع کرد و در سال 1971 تولیدات این شرکت به بازار خاورمیانه راه پیدا کرد. اولین اسپلیت گازی اجنرال از نوع  پنجره‌ای بود که در ابتدای کار به بازار عرضه شد.

کولر گازی اجنرال 30 هزار یکی از با کیفیت‌ترین و خوش ساخت‌ترین محصولات برند اجنرال است. این کولر گازی با ظرفیت  30000 BTU می‌تواند به سرعت محیط شما را خنک کند. این کولر گازی برای مناطق گرم و حاره‌ای طراحی شده و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

طراحی ظاهری کولر گازی اجنرال 30 هزار

این کولر گازی از لحاظ کیفیت قطعات به کار رفته در آن، زیبایی محصول و کارکرد عالی در رده اول کولر گازی‌های اجنرال قرار گرفته و با وجود راندمان بسیار خوب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طراحی این کولر گازی بسیار زیبا و شیک بوده به طوری که می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی سازگار شود.

یونیت داخلی کولر گازی 30000 اجنرال با ظاهر شیک و مینیمال خود در اولین نگاه نظر هر فردی را به سمت خود جلب می‌کند. این پنل را باید بر روی دیوار نصب کنید تا فضای کمی را هم به خود اختصاص دهد. یونیت داخلی این کولر گازی از مواد اولیه مرغوب تولید شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. بر روی بدنه یونیت داخلی عبارت Ogeneral به چشم می‌خورد که بر زیبایی محصول افزوده است. این پنل صدای بسیار پایینی دارد و هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.

قیمت بهترین کولر گازی اجنرال 30 هزار بانه

کولر گازی اجنرال 30 هزار کیفیتی و کارایی بسیار خوبی دارد و این خود به دلیل تجهیزات به کار رفته پیشرفته و به روز کشور ژاپن است. همچنین این دستگاه سال‌ها به عنوان یکی از بهترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع روانه بازار شده است. خرید کولر گازی اجنرال 30000 می‌تواند بهترین انتخاب برای مناطق گرمسیری کشور باشد. قیمت کولر گازی 30 هزار اجنرال با توجه به کیفیت بالا و امکانات فراوان بسیار مناسب است.

مشخصات فنی کولر گازی 30000 اجنرال

کولر گازی اجنرال 30 هزار با بالاترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود و جهت تهویه خانه و سالن‌هایی با متراژ حدود 100 متر بسیار مناسب خواهد بود. همان طور که گفتیم این کولر گازی ۳۰ هزار اجنرال اسمارت اینورتر در مصرف انرژی بهینه بوده و برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد دارند بالاترین راندمان را در مصرفی پایین داشته باشند. در ادامه به بررسی سایر ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت.

برد اینورتر

کولر گازی اجنرال 30 هزار دارای سیستم اینورتر و موتور روتاری است که مصرف انرژی بسیار بهین‌های دارد و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. سیستم اینورتر از خاموش و روشن شدن مکرر دستگاه جلوگیری نموده و به همین دلیل از مصرف انرژی بسیار بالایی برخوردار است. فناوری اینورتر جهت تغییر دما تعداد دورها را کاهش می‌دهد که دیگر نیازی به خاموش و روشن شدن مجدد موتور نبوده و به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

سیستم اینورتر از دستگاه در برابر نوسانات برق محافظت می‌کند. موتور روتاری این کولر گازی بسیار قدرتمند است و می‌تواند می تواند حتی در دمای 63 درجه نیز عملکردی عالی داشته باشد و خنکی را به محل کار و یا منزل شما بیاورد. این برد اینورتر به میزان 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و کلاس انرژی A+++ را به خود اختصاص داده است.

قدرت پرتاب باد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید اسپلیت گازی باید به آن توجه کنید قدرت پرتاب باد آن است. هر چه میزان قدرت پرتاب باد بیشتر باشد کارکرد دستگاه نیز بهتر است. کولر گازی 30000 اجنرال به گونه‌ای طراحی شده است که باد را به چهار جهت مختلف انتقال داده و حدود 25 متر می‌تواند باد را پرتاب کند. بهره‌مندی این کولر از قابلیت پرتاب باد چهار جهته موجب می‌شود که در کم‌ترین زمان ممکن تمام فضا به صورت یکنواخت از هوایی گرم و یا سرد برخوردار شود حتی در دورترین بخش از کولر نیز می‌توانید هوایی مطلوب را احساس کنید.

فیلتر تصفیه هوا

یکی دیگر از مزیت‌های کولر گازی اجنرال 30 هزار وجود فیلتر تصفیه هوا است. این دستگاه با استفاده از این فیلترها مانع از ورود هر گونه گرد و غبار و باکتری به درون فضای اتاق می‌شود و هوایی پاک و سالم را ایجاد می‌کند. وجود فیلترهای دوگانه و آنتی باکتریال موجب می‌شود تا با استفاده از یون‌ها موجود بر روی فیلترها، ریزگردها و میکروب‌ها جذب شده و از بین بروند که این کار باعث جلوگیری از آلرژی در افراد استفاده کننده می‌شود.

با استفاده از این فیلترهای تصفیه هوا می‌توانید با خیال راحت نفس بکشید. شایان ذکر است که کثیف بودن فیلتر پنل داخلی می‌تواند بر میزان پرتاب باد و کیفیت هوا تاثیر داشته باشد. جهت بهره مندی از قدرت بالا کولر و هوایی سالم و پاکیزه باید هر چند وقت یک بار فیلترها را تمیز نمایید.

سیستم سرمایش سریع

سیستم سرمایش سریع یکی دیگر از قابلیت‌ها بسیار خوب و کاربردی کولر گازی اجنرال 30 هزار است. با وجود این قابلیت دیگر نیازی به مدت‌ها منتظر ماندن جهت رسیدن دمای اتاق به دمای مد نظر خود نخواهید بود. با استفاده از این سیستم می‌توانید به سرعت به دمای ایده آل برسید. در این سیستم قدرت پرتاب باد بیشتر شده و کمپرسور در همان ابتدا با بیشترین توان کار کرده تا دمای اتاق به میزان مورد نظر برسد و سپس دستگاه به صورت تدریجی سرعت خود را کم کرده و به عملکرد آرام خود باز میگردد.

سیستم راه‌انداز خودکار کولر گازی 30 هزار اجنرال

سیستم auto restart تعبیه شده در این مدل پس از قطعی برق به صورت اتوماتیک دوباره دستگاه را با همان تنظیمات قبلی راه اندازی می‌کند و دیگر نیازی به تنظیم دوباره کولر گازی نخواهد بود.

سخن پایانی

کولر گازی اجنرال 30 هزار یکی از کم مصرف‌ترین و قدرتمندترین کولر گازی های با ظرفیت ۳۰۰۰۰ کم مصرف موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بالا و موتور بسیار قوی قیمت کولر گازی ۳۰ هزار مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. اگر در مناطق گرم و حاره‌ای زندگی می‌کنید و یا نیاز به یک سیستم تهویه مناسب دارید ما این محصول فوق العاده را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دکمه بازگشت به بالا