استان ها

‍ مشوق های بیشتری برای سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته باید درنظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری های آنلاین چهارمحال و بختیاری ، به نقل از اقبال عباسی استاندار استان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی تولید و برداشتن دفاعیات استان با حضور معاون وزیر و مدیر. اعدام سازمانهای کوچک صنعتی و شرکتهای شهر صنعتی ایران. تمایل به سرمایه گذاری در مناطق توسعه ای در نزدیکی مرکز وجود دارد ، اما اگر انگیزه قابل توجهی برای سرمایه گذاران در مورد انتقال زمین ، معافیت های مالیاتی و سایر موارد در مناطق کمتر متداول وجود داشته باشد ، می توان گام های موثری برداشت. برای جذب آنها به این مناطق اقدام کرد.

وی گفت: افزایش قیمت زمین در صورت تغییر در کاربری زمین چالش دیگری است که باعث افزایش هزینه های زمین برای سرمایه گذاران در استان می شود.

ابی با اشاره به افزایش سرمایه گذاری در استان در سال های اخیر گفت: “رشد تولید و افزایش سرمایه گذاری در استان با سال های گذشته قابل مقایسه نیست. “نه ، و این نشان می دهد که تمرکز بر صنعت بیش از هر زمان دیگری است ، اما هنوز چالش هایی وجود دارد.” اگر برای حذف آن در سطح کلان گام برداریم ، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

فرمانداران استان های جامالا و باکیری در مورد انتقال منطقه ویژه اقتصادی استان به بخش خصوصی نیز گفتند که این منطقه 700 هکتاری از سال گذشته به تعاونی شهرداری منتقل شده است اما به دلیل شرایط خاص آن. منطقه ویژه اقتصادی استان به این شرکت پیشنهاد شده است. مناطق صنعتی را اختصاص دهید.

عباسی بر لزوم توضیح و ارائه اطلاعات در مورد ایجاد مناطق صنعتی خصوصی تأكید كرد و افزود: “به نظر می رسد در مورد واگذاری املاك خصوصی توسط شركت های املاك صنعتی مقاومت هایی وجود دارد كه باید در این زمینه به خطر بیفتند.” “

48

دکمه بازگشت به بالا