عمومی

۹۳۰ معتاد در شهرستان خرمشهر شناسایی و مداوا شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لیلا هفتجوش در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که این اداره به منظور جلوگیری از شیوع بیماریهای اجتماعی اعتیاد و معالجه افراد دارای مصرف مواد مخدر ، 930 نفر را که در این کشور مواد مخدر مصرف کرده اند شناسایی کرده است. این از سال گذشته است. و به کلینیک های سرپایی و سرپایی ارجاع شدند.

وی گفت ، سال گذشته 20 معتاد به مواد مخدر با همکاری قوه قضاییه و پلیس از شهرستان جمع شدند. بیا و سازماندهی شده ، وی افزود: “همچنین این افراد برای درمان و توانبخشی آنها به یک مرکز درمان دارویی در شهر قرام سحاب تحویل داده شدند.

مدیر اداره بهداشت خمرهای سرخ افزود: اداره بهزیستی خرمشهر با اجرای دوره های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر توسط مراکز بهداشت اجتماعی تحت مدیریت این اداره اقدامات پیشگیرانه از جمله ارائه مشاوره لازم به معتادان و خانواده های آنها را انجام داده است. مردم و مناطق روستایی. نصب بنرهای آموزشی پیشگیری از مواد مخدر در شهر و پرداخت هزینه های ایجاد اشتغال برای یافتن معتادانی که واجد شرایط استخدام هستند و توانبخشی انجام شده.

آقای هفت جوش گفت که شماره تلفن 09628 برای راهنمایی و اطلاع رسانی مربوط به پیشگیری و درمان اعتیاد است و در پایان گفت که رفع مخاطرات اجتماعی نیاز به مشارکت دارد. مشارکت مردمی که از ظرفیت سازمان های غیردولتی بهره مند است ، به طور فعال از همه نهادها و نهادهای دولتی ، فرهنگ سازی و آگاهی از طریق رسانه های جمعی و مبارزه قاطع با بازرگانان و تامین کنندگان در این کشور است. این بخش

دکمه بازگشت به بالا