اقتصادی

۹سالگی رایتل، سال سود و صعود

در تاریخ 20 نوامبر 1999 ، خدمات ارتباطی ریتول وارد نهمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی رایتل ، این اپراتور اولین ارائه دهنده خدمات در تاریخ 21 نوامبر 2011 در مراسمی با حضور وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، مدیرعامل شستا خواهد بود. مدیر اجرایی Tamin Telecom و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات. نسل سوم سرویس موبایل با نام تجاری “امتحان مجدد” راه اندازی می شود.

همچنین ، در روز اول آذریا 1390 ، در جریان کنفرانس مطبوعاتی و با حضور رسانه ها ، اولین تماس ویدیویی Retry برقرار شد.

اگرچه این اپراتور فعالیت خود را با مارک Rytl در سال 1390 آغاز کرد ، تأسیس خدمات ارتباطی Rytl در سال 2007 با هدف فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید و گسترش دامنه فعالیت های آن در سال 1389 انجام شد. با موفقیت مجوز گرفت. اپراتور سوم تلفن همراه کشور از مرجع ارضی ، رادیو ، انحصار دو ساله در ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه و تمرکز تلاش خود را برای ورود به بازار مخابرات ایران دارد ، که به عنوان معرفی شده است روابط نسل جدید با جامعه ایرانی. .

دستاوردهای رایتل

یاسر رضاخواه ، مدیر عامل شرکت رایتل ، دستاوردهای رایتل را در شش ماه اول سال 1999 به شرح زیر اعلام کرد:

این شرکت به لطف پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (ساستا) و اتخاذ تدابیری توسط هیئت مدیره خود ، با افزایش 1107 درصدی سود ناخالص و کاهش 34 درصدی هزینه های مالی ناشی از عملیات و زیان خالص ، موفق عمل کرد. در مدت شش ماه 23 و 86 میلیارد تن. در آغاز سال 1998 ، 156 و 110 میلیارد سود عملیاتی در سال 1999 داشت.

در رابطه با نرخ رشد مشترکان اینترنت به دلیل شرایط ایجاد شده و محدودیت های گسترش ویروس کرونا ویروس و تلاش کارمندان Rettel برای ارائه خدمات با کیفیت ، 62٪ افزایش در بازدید روزانه است. حداکثر تعداد روزهای شش ماهه اول سال 1999 در مقایسه با مدت مشابه در سال 1998 با شکسته شدن سابقه رکورد مصرف اینترنت ماهانه اپراتور و افزایش 35 درصدی در استفاده از داده های مشتری مشخص شده است.

از طرف دیگر ، رایتل با ارائه برنامه های مختلف تجاری و خدمات مقرون به صرفه مانند تماس های آنلاین رایگان و همچنین قیمت گذاری مداوم اینترنت ، در کنار هموطنان عزیز خود باقی مانده است. که منجر به بیش از 500000 مشتری جدید و رشد چشمگیر شد. مشتریانی که در شش ماه اول سال 1999 به مدت یک ماه از سیم کارت استفاده کردند و درآمد 132 درصدی از فروش سیم کارت افزایش یافت.

هدف Rytl

ریزاخا همچنین در مصاحبه اخیر خود با نشریه محلی Rytl (کرگدن) پیشرفت رایتل را برجسته کرد.

ایجاد موقعیت مطلوب در صنعت ارتباطات کشور ، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتری ، پیمانکاران ، پیمانکاران فرعی ، کارمندان و سهامداران از جمله برنامه ها و برنامه های آینده رایتل است.

همچنین می توان نقش مهم Rytl ، شرکت ارتباطات شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی را در بهبود صنعت و هوشمندی شهر و پیشرفت کشور از طریق کشش یکی دیگر از اهداف این اپراتور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا