اجتماعی

۷فوت کرونایی طی ۲۴ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/پرهیز از دورهمی در شب یلدا

رونالد 7 فوت در 24 ساعت گذشته در کوگیلو و بویدار آمد / از دوهامی در شب یلادا خودداری کنید

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان بیماری های عفونی در این استان به 376 نفر خبر داد.

پرویز یزدان پناه گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته چهار نفر در استان بر اثر بیماری های قلبی عروقی جان خود را از دست داده اند.” میانسالی به یک روند تبدیل شده است و افراد در سنین میانسالی باید توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشند.
وی افزود: “در حال حاضر 253 بیمار مشکوک و مشکوک در بیمارستان های استان تحت درمان هستند که 103 نفر آنها متخصص قلب و عروق هستند و 20 نفر نیز در بخش تحت درمان هستند.” ویژه “
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: گزارش شده است که تعداد موارد ویروس در جزایر کهگیلویه و بویراحمد در سال 1955 در حال بهبود است.
از 644 نمونه به دست آمده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ، شامل PCR و آزمایشات سریع ، حدود 26٪ مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد ، کهگیلویه ، بهمئی ، یزدان پناه گفت. دنا و سایر شهرهای استان. .
وی گفت: “با توجه به آینده شب یلادا ، من می خواهم از بزرگان این استان بخواهم که در هیچ اجتماع کوچک و بزرگ شرکت نکنند.”
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: سهولت و بی تفاوتی نسبت به این بیماری و سهل انگاری و سهل انگاری در رعایت پروتکل بهداشت می تواند استان را در وضعیت سرخ قرار دهد.
به گزارش سلام آنلاین ، روابط عمومی دانشگاه پزشکی Yujuya Yadadapa تأکید کرد که استفاده از ماسک صورت انسان باید به حداکثر برسد ، فاصله بدن باید رعایت شود و تهویه مناسب در محل کار وجود داشته باشد. و در خانه ، آن را تنها نگذارید. و پیروی از دستورالعمل های سالم در محل کار و جامعه می تواند از شیوع ویروس جلوگیری کند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا