عمومی

۶ میلیون جوان در استان تهران واجد شرایط ازدواج هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا فخاری شامگاه شنبه در نشست خبری با اشاره به تشکیل جلسه ستاد خانواده و مردم استان، با اشاره به اهمیت این موضوع، جمعیت عامل رشد و توسعه کشور است. . و تنوع جمعیت، به ویژه جمعیت های هدفمند و رشد به عنوان بخشی از به عنوان یک قدرت ملی.

وی گفت: حفظ استقلال و چرخه رشد و توسعه ملی به وجود جمعیت جوان بازمی گردد. بنابراین در این جلسات، سهم ابزارها در نحوه شکل گیری جمعیت و با شناسایی موانع با رویکردهای آتی ارزیابی می شود. چشم اندازاین برنامه برای رسیدن به جوانی مردم طراحی شده است.

شهردار تهران گفت: حدود 6 میلیون جوان در تهران داریم که حق ازدواج دارند. بافت مسکن فعلی از طریق افزایش تراکم یا بازسازی. عمل.

فخاری سپس با بیان اینکه علاوه بر مسایل مسکن، باید شرایط کار و تامین مصالح و تسهیلات و میزان مشارکت بانک ها و سایر نهادها که برای خانواده های جدید در اولویت است، نیز فراهم شود، گفت: باید در دستور کار قرار گیرد. .

وی با بیان اینکه توضیح اسکان مردم در شهرها باید با عنایت شهردار صورت گیرد تا با مطالعات جغرافیایی 20 سال جمعیت روستاها را تهیه کنیم و امکانات و زیرساخت ها را فراهم کنیم و بین نسل ها ارتباط برقرار کنیم و تلاش کنیم. برای تراز کردن پروفایل ها گرفتن قوانینی برای رشد با کیفیت جمعیت در استان.

دکمه بازگشت به بالا