اجتماعی

۶۰تا ۷۰ درصد عدم رعایت قرنطینه را در تست مثبت‌ها شاهدیم/ عدم رعایت قرنطینه جریمه خواهد داشت

فرمانده عملیات ضد فساد پایگاه کرونا با تأکید بر اینکه 60 تا 70 درصد نافرمانی در آزمایش های مثبت مشاهده شده است ، افزود: عدم اطاعت از جدایی مجازات خواهد شد.

به گزارش سلام آنلاین. رحمانی فضلی ، رئیس عملیات در ستاد مدیریت کرونا ، گفت: “در گزارش ارائه شده در جلسه امروز ستاد ، ما شاهد تعدادی تخلف در اجرای مقررات خاص بیمار بودیم.” در بعضی موارد ، بیش از 60-70٪ موارد باید منزوی یا در خانه باشند ، نه اینکه در مکان های مختلف با افراد مختلف زندگی و ارتباط برقرار کنند و به مناطق مختلف جامعه سفر کنند ، همه اینها این ارتباط و ترافیک است. شیوع بیماری بسیار مثر است.

وی افزود: این گزارش بسیار خوب است و توصیه ها و پیشنهادات برای تقویت گزارش و استفاده به طور كلی و ارائه تجزیه و تحلیل روزانه بر اساس این گزارش ارائه می شود كه در روند تصمیم گیری مورد بررسی قرار می گیرد. “

وزیر کشور افزود: “تصمیم گرفته شده است که کسانی که براساس گزارش این روش از قوانین پیروی نمی کنند ، مطابق با سیاست و تصمیم ستاد خوبی که اجرا می شود ، وارد شوند.”

آقای رحمانی فضلی گفت که در جلسه امروز ، گزارشی از اجرای اولین پروژه پروژه غربالگری منطقه که به صورت آزمایشی در کرمانشاه اجرا می شود ، ارائه شد و از روز شنبه ، این پروژه برای استفاده در سایر مناطق کشور.

وی افزود: در گزارش استاندار كرسا ، نقاط قوت و ضعف ، پیشنهادها و نیازهایی كه می تواند طرح را تقویت كند ، برطرف شد و اعضای جلسه نظرات خود را در مورد این موضوع بیان كردند. “و تصمیم گرفته شده است که برای این طرح حمایت و مساعدت لازم است.” موفق باشید.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دستور کار بعدی جلسه امروز موضوع مشارکت عمومی بود گفت: “کارهای مفصلی در مورد ترتیبات مشارکت عمومی که مقر اصلی آن در تهران خواهیم بود در حال انجام است. در سطح ملی و ستاد در سطح استانها و شهرداری ها با مسئولیت استاندار و ما استاندار استانی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا در زمینه پیشگیری ، معالجه و نظارت به مردم کمک کنیم.

وی افزود که تصمیم بر این شد که این طرح پس از اتمام آن در روز شنبه اجرا شود.

رحمانی فضلی گفت: طی دو هفته آینده محدودیت ها در تهران اعمال می شود ، دفتر عملیات ستاد ملی مبارزه با تاج حداکثر با 15 نفر برگزار می شود و در صورت لزوم یک جلسه نمادین برگزار خواهیم کرد. از این ستاد. “

وزیر کشور اظهار داشت که در این جلسه ، همه اعضا بر اثربخشی اطلاعات ، آگاهی بخشی و آموزش تأکید کردند که همه رسانه ها و همه رسانه هایی که توانایی پخش دارند باید به کمک ما بیایند. این موضوع در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم بر این شد تا از قابلیت های پیام رسان موبایل برای این موضوع استفاده شود.

فرمانده ستاد عملیات ضد کرونا گفت: “جلسات این پایگاه هر هفته برگزار می شود و کمیته فرعی جلسات روزانه را برگزار می کند.” امروز نیز جلسه ای با حضور کلیه فرمانداران و فرماندهان سپاه و روسای علوم پزشکی سراسر کشور در قالب یک کنفرانس تصویری برگزار شد که در آن اجرای یک طرح جامع محدودیت ها و برنامه ها بررسی های اساسی مورد بحث و پیشنهاد قرار می گیرد.

رحمانی فضلی گفت: “تأکید بر مردم خوب و عزیز ما در کمک به ما است ، همه برای کمک به مردم آمده اند و مردم باید خودشان به ما کمک کنند.”

وی با تأکید بر اینکه مردم باید از خود مراقبت کنند ، گفت: مردم باید از خود ، خانواده و اطرافیانشان مراقبت کنند. مراقب نظام و نظم اجتماعی باشید.

فرمانده اردوگاه با تأکید بر اینکه بدون مشارکت مردم ، گفت: “هر روز تعداد کشته ها آزاد می شود و تعداد بستری ها در بیمارستان افزایش می یابد ، این یک خبر است.” “برای همه ایرانیان تلخ و ناراحت کننده است.”

وی افزود: “طبق وعده داده شده از طرف وزارت بهداشت ، تجهیزات آزمایش به سرعت فراهم شد.” به ما قول داده می شود که روزانه 100000 آزمایش ارائه دهیم که دیروز ارائه و ارائه شد و امروز به وزارت بهداشت داده شد. آنها همچنین قول دادند که به زودی تعداد آزمایشات را افزایش دهند.

رحمانی فضلی گفت: “با افزایش تعداد آزمایشات از 22000 به 40،000 و هفته آینده به 80،000 و 100،000 ، شناسایی بیمار و بیمار افزایش می یابد ، این بدان معناست که طبق تعریف ، تعداد آزمایشات افزایش می یابد.” در مراحل اولیه و ابتدایی بیماری و مساعدت هایی که ارائه خواهد شد ، می توانیم تعداد پذیرش در بیمارستان را کاهش دهیم و تعداد پذیرش در بیمارستان کاهش یابد ، امکانات و خدمات پزشکی بهتر و کادر پزشکی سخت کوشی می توانند دریافت کنند. درمان و نتایج مثبت خواهد بود.

به گفته وزارت کشور ، رحمانی فضلی تأکید کرد که طبق گفته وزارت بهداشت ، فرآیندی که از یک ماه قبل موج سوم بیماری را آغاز کرد ، احتمالاً 20 روز دیگر فرصت خواهیم داشت زیرا مرحله اول تا آخر. بهبودی بیماری است که دو تا سه هفته به طول می انجامد ، اما امیدواریم که بعد از دو بار شاهد اثرات این محدودیت ها و اقدامات در کاهش تعداد بیماران و کاهش مرگ و میر باشیم. 3 هفته.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا