اجتماعی

۵ نکته درباره تاثیر کرونا بر معلولان

شیوع کروناویروس در کل جهان منجر به ایجاد نگرانی برای همه مردم است اما برخی از گروه ها از جمله افراد مبتلا به بیماری های مزمن و معلولیت با خطرات و عواقب اضافی و همچنین اضطراب بیش از برای.

با توجه به یاهو! در بسیاری از کشورها قوانین مربوط به محدودیت ترافیک به منظور مدیریت شیوع این ویروس تا حدودی برداشته شده و فعالیت های اقتصادی است که به تدریج از سرگیری اما آنها اقدامات برای کنترل شیوع این بیماری به منظور آمادگی لازم برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن را همچنان به اجرا.

اطلاعات بیشتر در مورد پنج نکته در مورد عواقب ناشی از شیوع کروناویروس در افراد معلول به نقل از “فوربس” شده اند:

۱) افراد معلول در گروه افرادی که بیشتر در معرض خطر از کرونا هستند…

حتی اگر آنها دارای معلولیت هستند به اندازه کافی در خود کسی است که در معرض خطر ابتلا به کروناویروس و یا قرار داده اما بسیاری از معلولان دارای معلولیت و یا بیماری های مزمن هستند که این بیماری برای آنها بیشتر کار های خطرناک.

بیشتر مردم مربوط به ویژه در ارتباط با شیوع کرونا اما از آنجا که از افراد معلول در گروه در معرض خطر از شنیدن این اخبار و نظرات این است که “فقط” سالمندان و بیماران مزمن به طور جدی در معرض خطر این بیماری است که این نگرانی خواهد بود تشدید آن است. آن را حس می کند که مردم با یکدیگر اطمینان حاصل شود که تاج به هم ترسناک نیست به دلیل آن است که تنها جان گروههای در معرض خطر به حساب برای افراد این گروه از جمله افراد معلول بسیار ضعیف است.

در این شرایط است که می تواند ارتباط مردم نیز با مردم که رنج می برند از بیماری های مزمن است که افتاده و غیرمنصفانهای است که این افراد برچسب ننگآمیز ضربه می شود. در همان شرایط نیز مردم با آسیایی, نژاد به دلیل اعتقاد به این که شروع کرونا در چین منشاء سقف و ارتباط این افراد با چینی با تبعیضهای خاص مواجه شده اند.

همچنین افرادی که به طور طبیعی به دلیل تعدادی از بیماری های مزمن مانند بیماری های ریوی و یا شرایط تنفسی هستند به طور دائم سرفه نیز برچسب برای برخی بیش از در حالی که سرفه آنها طبیعی است و لزوما ارتباطی با ابتلای آنها به کرونا نیست.

به دلیل همه این عوامل و عوامل دیگر افراد معلول می تواند سطح اضطراب بالاتر در coronaviruses را تجربه کنند و اضطراب نیز خطرات خاص خود از جمله تضعیف سیستم ایمنی بدن همراه است.

۲) انجام اقدامات حفاظتی در برابر تاج برای افراد با معلولیت های سخت تر

توصیه هایی از متخصصان در تهیه برابر شیوع یک بیماری معقول است و باید تا آنجا که ممکن است دنبال شود اما بسیاری از تجارب افراد معلول و بیمار از نوار قرمز از پزشکی و دریافت کمکهای قابل دسترس و انعطاف پذیر و این شک ایجاد شده است که اگر این افراد نیز در یک موقعیت برای اجرای توصیه یا نه.

از یک طرف برخی از افراد معلول هستند نه خود را فقط مانند سایر مردم قرار داده و آنها را در قرنطینه. زیرا آنها کمک به یک به طور منظم و مستمر افراد دیگر برای انجام کارهای روزانه و مراقبت از نیازهای خود را. همچنین ارائه مواد غذایی برای برخی از معلولان را می توان در شرایط قرنطینه سخت تر نیز هست. حتی تمیز کردن خانه و شستن دست های خود را به دلیل نقص در موانع فیزیکی و زیست محیطی و یا عدم دسترسی به برخی از خدمات به این افراد بسیار دشوار است.

برخی از افراد با بیماری های مزمن و حتی نگران این موضوع نیست و برای ارائه اضافی بهداشتی و پزشکی به عموم مردم توصیه می شود که آنها چرا که حتی در صورت عدم وجود بهداشت عمومی اورژانس وجود ندارد این افراد دریافت دارو نیاز آنها با مشکلات بیشتر.

۳) کووید-۱۹ در علاوه بر این به سلامت و استقلال افراد معلول را نیز تهدید می کند

برخی از افراد معلول قادر به حفظ استقلال و زندگی در خانه خود را و نه در یک موسسه و مراکز مراقبت های دیگر و کمکهای مشترک تکیه می کنند. شیوع بیماری های عفونی, این خدمات می تواند تداخل با. دستیاران و مراقبان فرد معلول می تواند بیمار خود را و یا به دلیل شیوع کرونا مجبور به خانهنشینی و حفظ قرنطینه آنها. این موضوع دریافت خدمات مورد نیاز معلولان برای مختل کردن آن است.

همچنین شایان ذکر است که به خصوص در مورد شیوع بیماری های عفونی ، مراقبت های جمعی مانند مرکز مراقبت از افراد معلول و دیگر گروههای در معرض خطر است امن نیست چرا که این نوع از مراقبت بر خلاف معیارهای مبتنی بر رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و حفظ شده است.

یک نکته مهم که باید به دلیل این احساس این است که خطر ابتلا به بیماری های کووید-۱۹ برای افراد معلول تنها در یک جهت و یا یک فرم است که وجود ندارد. در واقع خطرات که ممکن است ناشی از این بیماری است اما در اثر وقفه در خدمات و روش های مختلف مورد نیاز است که آنها را ایجاد کنید.

۴) شیوع کرونا می دهید و لذت می برد جدید ناتوانی در دراز مدت نمی تواند به افراد معلول

معلول پیش از فوران تاج به عنوان شغل خود را دائم سعی کردم به روش های مختلف از جمله اتصال از راه دور به استفاده. در حال حاضر چنین داده شده نه تنها برای معلولان است که برای تمام کارکنان ادارات مختلف از مدیران فکر شده است.

همچنین در اوایل این باور است که وجود دارد, به عنوان در حقایق سلامت و ایمنی مرکز بهداشت و درمان-مراقبت از نیازهای افراد معلول بیش از اندازه حساسیت به قطعه و در حال حاضر و به دلیل شیوع کرونا, این باور را رد کرده است و تاکید کرد نیاز به استانداردهای بیشتر برای مراکز و همچنین دیگر مراکز درمانی که در حال تمرکز.

۵) شرایط شیوع کرونا می تواند یک فرصت برای کمک و آگاهی بیشتری از معلولان است

سعی کنید در ارتباط با افراد معلول آنها را نترسانید و وحشت بیش از حد به آنها را منتقل می کند. به خاطر همه عوامل ذکر شده و تجارب بسیاری از معلولان و نگرانی برای مردم غیر منطقی است اما این مشکل نباید از اندازه به منتقل شود.

کارفرمایان معلمان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خانواده ها و دوستان که در ارتباط با افراد معلول می تواند ارائه راه های عملی و عاطفی برای مقابله با کرونا و توصیه های لازم در این زمینه برای کمک به آنها را دریافت کنید.

اگر یک فرد معلول زندگی می کند و شما در حال کار بر روی و یا اگر آن را به افراد معلول و یا مبتلا به مشکلات مزمن کمک و مراقبت و یا آنها به شما خدمت می کنند. خطرات ناشی از کورونا برای آنها به طور جدی و با احتیاط در برابر بیماری محافظت می کند, به طوری که شما می توانید یک تعادل سالم و قادر به کمک به آنها را به یاد داشته باشید.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا