عمومی

۴۸ درصد تست‌های کرونا در تهران مثبت است

به گزارش رسانه های محلی

دکتر علیرضا زالی، رئیس عملیات ستاد مرکزی کرونا در تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد که نسبت به هفته گذشته تعداد بیماران سرپایی و سرپایی در آمریکا افزایش یافته است. پزشکان در تهران رو به افزایش هستند. به عنوان شاهد.

وی گفت: 48 درصد از مجموع آزمایش‌های تشخیصی PCR ساکنان تهرانی مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی و درمانی یا سرپایی مثبت بوده که از 10 به 15 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

دکتر زالی افزود: تعداد مبتلایان جدید در 24 ساعت گذشته در استان تهران به 250 نفر رسیده و 142 بیمار جدید به بخش‌های مراقبت‌های ویژه اعزام شده‌اند.

شهيد بهشتي رئيس دانشگاه علوم پزشكي گفت: با احتساب اين افراد تعداد مبتلايان به بيماري عروق كرونر در استان تهران به 2 هزار و 357 نفر رسيد كه از اين تعداد حدود 699 نفر بستري هستند. پزشكان در بخش‌هاي ويژه.

دکتر زالی افزود: در 24 ساعت گذشته تعداد بیماران سرپایی و مراکز بهداشتی درمانی استان تهران به بیش از 15 هزار و 250 مورد رسیده است.

افزایش شیوع کرونا در استان تهران نسبت به هفته گذشته

وی گفت: افزایش درصد تست های PCR در بیماران سرپایی در تهران حاکی از افزایش عفونت در این مناطق است.

فرمانده عملیات ویروس کرونا در تهران گفت: به همین دلیل مردم باید به دقت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شکاف و شستن دست ها را رعایت کنند و تا حد امکان در پشت بام های عمومی حضور نداشته باشند.

دکتر زالی همچنین از شهروندان تهرانی خواست از حضور در مراکز شلوغ به شدت خودداری کنند.

وی گفت: در این شرایط واکسیناسیون سوم کرونا یک نیاز جدی است که مردم باید به آن توجه جدی داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا