عمومی

۱۲ روز، ۱۲ امتیاز – سلام آنلاین

انتظار 12 روزه 12 امتیاز برای تیم ملی به ارمغان آورد ، بنابراین تیم پر افتخار و خوشحال یوجی می تواند به دور بعدی صعود کند و منتظر تساوی 3 جولای باشد.

به گزارش سلام آنلاین مردم وی نوشت: “کابوس حذف از اولین مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است.” چنین حذفی می تواند تأسف آور و به دور از شأن فوتبال ایران باشد ، اما تیم ملی در پایان عراق را 1-0 شکست داد و به عنوان تیم برتر به مرحله حذفی صعود کرد. چند امتیاز از این مسابقه سخت باقی مانده است.

آه ، 12 روز عجیب است. کرونا بین اولین دوره های مقدماتی جام جهانی حدود 20 ماه فاصله داشت. در 14 نوامبر 1998 ، ما در عراق مسابقه را واگذار کردیم و وضعیت ما بدتر شد. وی افزود: هر وقت احساس می كنیم در ماه آگوست از این مرحله خارج می شویم و پس از دو بار متوالی صعود به جام جهانی ، حالا به مرحله دوم مقدماتی نرسیده ایم. در این بین ، اهدای دستگاه مرکزی به بحرین نیز امیدهای ما را کمرنگ کرده است. هوای گرم ، حریفان سرگیجه دارند ، زمین بد است و فرصتی برای آماده سازی وجود ندارد. با این حال ، تیم ملی طی 12 روز از جمع شدن در مناما ، در هر چهار مسابقه خود پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. پیروزی در فینال اول و پایانی برابر بحرین و عراق به خصوص گرم بود. بحرین سوم شد و اگر بچه ها در نیمه دوم مراقب بودند ، عراق می توانست حداقل تعداد زیادی گل به ثمر برساند. انتظار 12 روزه 12 امتیاز برای تیم ملی به ارمغان آورد تا با غرور و روحیه به دور بعد صعود کند و منتظر تساوی 3 جولای باشد.

برنده بزرگ کمپ ماناما واقعاً باورنکردنی دراگان اسکوچیچ است. او در شرایطی مربی تیم ملی شد که سابقه دفاعی نداشت. انتقاد از گزینه به پایان رسیده است و برخی رسماً حضور داگان را روی نیمکت تیم اصلی ایران “مسخره” کرده اند. با این وجود مربی کروات واقعاً خوب عمل کرد و توانست مسیر صعود ایران را سبک کند. اسکوچیچ در هر چهار مسابقه رسمی و مهم تیم پیروز شده است و در سه بازی دوستانه اخیر به پیروزی رسیده است. او با تمرکز بر این موفقیت ، عدد 7 را به دوربین تلویزیون نشان داد و حالا احتمالاً این رکورد منجر به بقای مربی روی صندلی تیم ملی خواهد شد.

سردار آزمون اکنون بیش از هر زمان دیگری زودتر است. شاید تاکنون او به اندازه موفقیت فنی اش از موقعیت اجتماعی برخوردار نبوده باشد و بسیاری از داسکا را به دلیل رفتار نابالغش انتقاد کرده اند ، اما آزمون در منامه به نسخه جدیدی تبدیل شده است. او خود را كوشا ، سخت كوش و بدون شكايت نشان داده و به سه هدف مهم براي ما دست يافته است. دو نفر در برابر بحرین و یک نفر در برابر عراق. تغییر نگرش نسبت به صدر قابل توجه است و این بازیکن با استعداد در صورت حفظ این نگرش بالغ می تواند موقعیت ممتازی را در فوتبال ایران کسب کند.

مهدی طارمی اکنون به یک بازیکن اصلی و کلیدی در تیم ملی تبدیل شده است. همانطور که انتظار داشتیم. حتی تصمیم منفرد وی و کمی لمس توپ به تیم ملی کمک کرد. طارمی و آزمون تیم 10 میلیون دلاری فوتبال ایران هستند که روز به روز هماهنگ تر می شوند. آنها چراغ راه تیمها در بسیاری از زمینه های بزرگ هستند. حالا اولین پیوند عشق از بین رفته و سهم آنها کم نیست.

ما در مورد چیزهای خوب صحبت کردیم و اکنون با پایان بازی صحبت از بازیکنانی که انتظارات را برآورده نمی کنند آسان تر است. لیست این دوستان علیرضا جهانبات است. یک ستاره دیوانه و دوست داشتنی که خیلی تلاش می کند ، اما مشخص است که او یک مارپیچ رو به پایین را طی می کند. قبل از مسابقه ، او با موضوع “من یک بار زمین نخوردم” مصاحبه کرد ، اما عملکرد علیرضا در زمین خلاف این را نشان داد. نیمکت های برایتون بر عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته است. نفر بعدی صادق محرمی است. دراگان اسکوچیچ رام رضان و ورا گافوری را به تیم ملی دعوت نکرد و همچنین دانیل اسماعیل فات و کنیسه را به عنوان راز ملی در این پست بازی نکرد ، اما آیا عملکرد زدک قانع کننده است؟ آیا فوتبال او نسبت به سه سال گذشته که لیگ ایران را به مقصد اروپا ترک کرده بهتر شده است؟ “پاسخ دادن به این س questionsالات کمی سخت است!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا