عمومی

یک فایده مهم و متفاوت قهوه

قهوه یکی از محبوب ترین و محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. این نوشیدنی سرشار از مواد مفید است که می تواند به بهبود سلامتی و محافظت از شما در برابر برخی بیماری ها کمک کند.

به گزارش سلام آنلاین “کابالا آنلاین” ، مواد موجود در قهوه دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی هستند که می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. تحقیقات نشان داده است که کافئین باعث کاهش التهاب در سنین بالا می شود. تحقیقات قبلی نشان داده بود که کافئین می تواند از بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 جلوگیری کند.

مصرف کافئین میزان التهاب را در افراد 60 تا 90 سال کاهش می دهد. در حقیقت ، مطالعات زیادی در مورد کافئین و قهوه و ارتباط آنها با سلامتی انجام شده است. برخی مطالعات حتی نشان می دهند که نوشیدن قهوه داغ خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که کافئین از رشد و تکثیر سلول های التهابی جلوگیری می کند. تحقیقات طولانی مدت روی 114 نفر انجام شد و در حالی که دانشمندان از نتایج مثبت مصرف کافئین ناامید شده بودند ، دریافتند که کافئین تأثیر متفاوتی بر گروهی از افراد دارد. این عوارض جانبی بیشتر در افراد بین 60 تا 89 سال دیده می شود و مشخص شده است که کافئین در این افراد از التهاب جلوگیری می کند. تحقیقات نشان می دهد که افراد مسن که کافئین مصرف می کنند ، سالم تر هستند و می توانند عمر طولانی تری داشته باشند.

در یک مطالعه ، افرادی که به طور منظم قهوه می نوشند علائم التهابی کمتری نسبت به افرادی که قهوه نمی نوشند ، داشتند. علاوه بر این ، بررسی 15 مطالعه دیگر در مورد تأثیر کافئین و مشتقات آن بر التهاب نشان داد که مصرف کم ، متوسط ​​و زیاد قهوه دارای اثرات ضد التهابی است.

نوشیدن قهوه ، حتی در مقادیر کم ، می تواند به کاهش التهاب کمک کند. همچنین خطر برخی بیماری ها مانند دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و شاید برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا