علمی و پزشکی

یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در ایران

اطلاعات تکمیلی:

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: از دیروز تا امروز سوم تیرماه 1402 بر اساس ضوابط مشخص، 8 بیمار جدید کووید 19 در کشور و 5 بیمار در کشور شناسایی شدند. . به بیمارستان منتقل شدند. با این محاسبه تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۴۲ نفر افزایش یافت.

طی 24 ساعت گذشته هیچ بیمار کووید-19 در کشور فوت نکرده و تعداد جان باختگان این بیماری همچنان 146 هزار و 30 نفر است.

خوشبختانه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۷ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۱۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. در حال حاضر 9 بیمار کووید-19 در اورژانس بیمارستان تحت مراقبت هستند.

تا امروز 56 میلیون و 939 هزار و 271 آزمایش در کشور انجام شده و 65 میلیون و 236 هزار و 383 مورد داروی اول، 58 میلیون و 632 هزار و 279 مورد داروی دوم و 31 هزار و 731 مورد دریافت کرده اند. علاوه بر واکسن کرونا، در مجموع ۱۴ هزار نفر برای سومین بار واکسینه شدند و تعداد کل واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۶۷۶ دوز افزایش یافت.

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا