فرهنگ و هنر

یادی از بنیان گذار برنامه «گلها» در رادیو فرهنگ

رادیو Fangham رادیو “با شعر و موسیقی” امروز (یکشنبه ، 3 نوامبر) به یاد بنیانگذاران برنامه موسیقی مستقر در رادیو پخش می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، یلدا احتشامی ، تهیه کننده برنامه “با کاروان شعر و موسیقی” ضمن اعلام برنامه ، “این برنامه به ابعاد موسیقی قطعات و آثار قابل شناسایی می پردازد. یا همیشه در گذشته یا اکنون ، براساس رویدادها یا ایده های شعری ، و اکنون این برنامه را به بنیانگذاران برنامه های موسیقی مانند “طلا” اختصاص داده ایم.
وی افزود: “گوگل” یک برنامه موسیقی ایرانی است که از سال 1335 تا 1357 به مدت 23 سال از رادیو ملی ایران پخش می شد. این مجموعه شامل 850 ساعت آموزش و شعرخوانی است. با آواز ، از جمله آواز. است. برنامه “کوگا” به دلیل تغییراتی که در موسیقی ایرانی ایجاد کرده و تأثیر زیادی که بر رفتار مردم ایران گذاشته است ، یکی از بهترین ، اصیل ترین و برنامه های ایرانی تاریخ رادیو محسوب می شود. برای موسیقی

تهیه کنندگان “با جریان شعر و موسیقی” در مورد افراد و برنامه های تحت پوشش عناصر برنامه وی صحبت کردند: مرتضی محجوبی ، ابوالحسن صبا ، علی تجویدی ، عبدالله جهان پناه ، رضا ورزنده و …. جوان به ابتکار دیوید پیرین تولید خود را در رادیو تهران آغاز كرد. بعداً برنامه های دیگری مانند گل های رنگارنگ ، شاخه ها ، گل ها ، همیشه سبز و گل های کویری پس از سال 1334 به مجموعه اضافه شدند. برای این منظور در این برنامه تلاش برای زندگی را دوست داریم.
احتشامی گفت: “پخش زنده سخنرانی زنده یاد همایون خرم درباره استاد پیرنیا قسمت دیگری از این برنامه است.”

برنامه “با شعر و موسیقی” ساعت 12:20 از رادیو Fang Hee به تهیه کنندگی یولادا احیمی و اجرای ماریا مایپور از رادیو FM 106 مگاهرتز پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا