اجتماعی

گسترش خدمات پزشکی از راه دور در ۱۰۰ نقطه مرزی

بهداد ناجا در پی رویکرد معاون معاون مدیر در گسترش خدمات بهداشتی ، فوریت و تشخیص به دورترین مرز ، از گسترش خدمات پزشکی از راه دور به 100 منطقه مرزی خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار “محمدرضا حسینی” در دیدار تعاملی با فرمانده و معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا که برای تبادل نظر و ایده برای رفع محدودیت ها و کاستی های سلامتی ، کمک و … برگزار شد معالجه در مناطق مرزی کشور. و گسترش بسترهای اطلاعاتی و ارتباطات ، خدمات درمانی ، کمکهای تشخیصی و درمانی از مرکز به مناطق دور افتاده و مرزی.

بهداد ناجا با اشاره به راه‌اندازی خدمات تلویزیونی از طریق 10 پاسگاه مرزی در جمهوری آذربایجان ، از تلاش معاون معاون رئیس جمهور برای ایجاد 10 سامانه دیگر در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان خبر داد. خلاصه با ایجاد یک بستر فناوری اطلاعات. و ارتباطات برای گسترش سرویس تلویزیونی مدیترانه ای به 100 مرز کشور در دستور کار است.

وی افزود: نصب 10 مرکز پزشکی مرزی و یک فرمان مرزی با پزشکان معاینه سیستم جامع مدیریت اطلاعات (CIS) بخشی از اولویت ها و برنامه های معاون رئیس جمهور بهداد ناجا در حوزه های انتخابیه است. بهداد مرززنی بهداد مرزبانی برای تهیه نرم افزار و سخت افزار CIS با کمک خدای متعال هفته آینده ، اولین مرکز پزشکی ناجا ماززنی در اردبیل به یک سیستم مدیریت اطلاعات پزشکی مجهز خواهد شد.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به اینکه آسیب های خدماتی عمدی و بیماری های عفونی سه محور اصلی و مهم در سلامتی ، امداد و بهبود است ، ابراز داشت: ما تلاش می کنیم تا به حوزه های درمانی و روانی توجه کنیم. این سه .

وی با اشاره به توافق قبلی با بهداد مرزبانی در رابطه با اجرای پروژه “پزشکان دوار” گفت: براساس این طرح وضعیت سلامت کارکنان در طول مراجعه پزشک کنترل و ارزیابی می شود. ارسال “.

گفتنی است ، تعمیر و تجهیز آمبولانس های ناجا و ارسال آنها به مرزبان از دیگر مباحث مورد بحث در این جلسه است. قول مساعد.

پس از این جلسه سردار “احمدعلی گودرزی” فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به مشکل بهبود ساختار مرزی ناجا اشاره کرد و از معرفی اولیه این سازه در این طرح خبر داد و بودجه ناجا و کارمندان عمومی نیروهای مسلح. دکتر حسینی خواستار تنظیم مقررات و بخش بهداشت و درمان آنها در ساختار جدید شد.

سردار “حسن اسداللهی” هماهنگ کننده مرز مرزی ناجا با اشاره به کاستی ها و محدودیت های برخی از امکانات و تجهیزات پزشکی در مناطق مرزی کشور ، خواستار خرید این خدمات از سربازان و یگان های سپاه مستقر در مرز شد. . رستا هنگام بررسی نیازهای مرزبانان برای وسایل امدادی به ویژه ظروف خونی ، قرار دادن عملیات تعیین مرز به همراه این موارد با مشارکت بهداد ناجا و بهداد مرزبانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته پلیس مرزبانی ناجا با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله بهداشت ناجا در سال 1400 ، خواستار توجه ویژه به سلامت مرزبانان در این برنامه است.

سرانجام ، سردار گودرزی با اشاره به تعداد کمی از قربانیان در مرزبانی ناجا ، از خدمات ارزشمند ناجا بهداد در بخش کرونا ، به ویژه تلاش های کادر پزشکی در بیمارستان قدردانی کرد. ناجا

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا