کیت‌های DNA و RNA تولید شد

دستگاه های DNA و RNA تولید می شوند

محققان یک شرکت ایرانی موفق به ساخت دستگاه جدیدی شدند که DNA و RNA را از منابع مختلف استخراج می کند.

به گزارش خبرنگار تیم علم و فناوری خبرگزاری سلام آنلاین.; در حال حاضر اکثر آزمایشگاه های کشور از روش های زمان بر و پرهزینه ای برای آزمایش و استخراج DNA و RNA استفاده می کنند. دانش بانیان، مدیرعامل این شرکت گفت: استخراج کننده های DNA و RNA ما 70 درصد ارزان تر از دستگاه های خارجی هستند و می توانند فرآیندهای استخراج را با سرعت بالا انجام دهند. ما هیچ گونه وابستگی خارجی برای تولید این محصولات نداریم.

با استفاده از این دستگاه های نانومغناطیسی، زمان آزمایش از نمونه برداری تا نتایج به کمتر از سه ساعت کاهش می یابد. این فناوری می تواند برای جداسازی اسیدهای نوکلئیک از عوامل بیماری زا مانند ایدز و آنفولانزا مورد استفاده قرار گیرد، همچنین این شرکت تولید کننده طیف گسترده ای از محصولات مانند نانومواد، نانوذرات طلا و نانولوله های مغناطیسی از دیگر محصولات این شرکت است که تا کنون دارای 4 نانومقیاس تایید شده است. .

فناوری روناش پارس یک شرکت ایرانی مستقر در زمینه توسعه و تولید محصولات مبتنی بر فناوری نانو است. کلیه فعالیت ها و پروژه های این شرکت در زمینه مواد و نانومواد پیشرفته، توسعه محصول مبتنی بر فناوری نانو و همچنین تولید و توسعه محصولات مبتنی بر بیوتکنولوژی منجر به توسعه فناوری و تولید می شود. محصولات دانش محور

این شرکت با استفاده از انرژی و دانش بومی در طراحی و ساخت دستگاه های مغناطیسی برای استخراج اسید هسته ای موفق بوده و در توسعه و پالایش محصولات خود با دانشگاه های تحقیقاتی معتبر، آزمایشگاه های ملی و شرکت های ایرانی ارتباط نزدیک دارد.خلاقیت. .

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا