اجتماعی

کووید-۱۹؛ واقعیت قرن / خطرناک‌ترین جهش‌های کرونا

شهید بهشتی ، رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی در دانشگاه علوم پزشکی ، تأیید کرد که کووید واقعیت قرن است و برخی افراد این بیماری را دروغ قرن می دانند.

دکتر سید علیرضا ناجی در گفت وگو با سلام آنلاین وی گفت: “ممکن است ویروس آزمایشگاهی باشد و به گونه ای طبیعی ایجاد شده باشد که هر دو امکان پذیر باشد.” در واقع ، ما می دانیم که طبیعت به احتمال زیاد چنین ویروس هایی را ایجاد می کند. در طول تاریخ ، ما مشاهده کرده ایم که طبیعت ویروسی ایجاد کرده است که می تواند کشنده تر و کشنده تر از Covid باشد ، و این کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال آنفولانزای اسپانیایی طی دو سال 80 میلیون نفر را در سراسر جهان کشته است. در ایران در آن زمان ، به دلیل قحطی و بیماری های دیگر و ترکیب آن با همه گیری سال 1918 ، جمعیت ایران طی دو سال به نصف رسیده بود. بنابراین ما آن را داریم و طبیعت می تواند آن را انجام دهد.

کوید – واقعیت در قرن نوزدهم

“در حالی که برخی از افراد به دلیل رقابت اقتصادی و قدرت های جهانی كه می توانند سلامت انسان را به خطر بیندازند ، ناجوانمردانه در تلاشند چنین ویروسی ایجاد كنند ، اما مسئله مهم این است كه Quaid واقعیت قرن است. این درست نیست که برخی افراد باعث اضطراب می شوند و این بیماری را دروغ قرن می خوانند. و غیره. این بیماری واقعیتی است که کل جهان را تحت تأثیر قرار داده و مردم را به کام مرگ می کشاند. در عین حال ، می تواند جهش ژنتیکی ایجاد کند و ما باید با آن مبارزه کنیم. اصول مبارزه با بیماری نیز مشخص است. این ویروس از آزمایشگاه بیرون بیاید یا به طور طبیعی ترمیم شود ، در اصول تجویز آن تغییری ایجاد نمی کند یا سوالاتی در مورد واکسن ایجاد نمی کند. زیرا نتایج واکسن کاملاً مشخص است و نشان می دهد که چقدر می تواند کمک کند.

اطلاعات واکسن جعلی

ناجی از اظهاراتی علیه واکسن مانند احتمال مرگ پس از واکسیناسیون صحبت کرد. و غیره. “این اطلاعات جعلی است.” آیا هر آنچه در اینترنت گفته می شود قابل قبول است؟ آیا هر آنچه دانشمندان می گویند باید درست باشد؟ ما باید در مورد شواهد علمی اظهار نظر کنیم. ادعاهای مطرح شده در زمینه واکسن ها مبنی بر اینکه جهش های ناشی از ویروس در واکسن ها کاملاً رد می شوند. زیرا بیشتر ویروس های مختلف قبل از مجوز و واکسیناسیون در جهان ایجاد شده اند.

چرا ویروس کرونا تغییر می کند؟

وی گفت: جهش ویروس به دلیل انتشار ویروس است. این درست نیست که آنتی بادی می تواند بیماری را بدتر کند. اکنون بیش از 1.8 میلیارد واکسن وون به جهان وارد شده است و شواهد زیادی در این مورد وجود دارد. تمام شواهد نشان می دهد که واکسن باعث کاهش بیماری شده است. در کدام دنیا دیده اید که واکسن ها شدت بیماری را افزایش می دهند؟ در همین حال ، چه تحقیقاتی می تواند نشان دهد که همه در طی دو سال از واکسیناسیون می میرند؟ مضحک و مضحک است و این موارد انکار می شود. باید بدانیم که برخی اخبار جهانی یا محلی سواد مجازی کشور را آزمایش می کنند. به عنوان مثال ، ما پس از دریافت واکسن کرونا از نظر اطلاعات مغناطیسی کاذب مورد آزمایش قرار گرفتیم و در این آزمایش نمرات بسیار کمی دریافت کردیم. زیرا هیچ کس به جز مردم ایران برای این خیلی ارزش قائل نیست.

خطرناک ترین تحول تاج

ناجی در مورد خطرناکترین تغییرات تاج امروز گفت: “در حال حاضر خطرناکترین تغییراتی که می توانیم در رابطه با قطع واکسیناسیون با آن روبرو شویم ، نوع آفریقای جنوبی است.” از نظر وسعت اپیدمی ، انواع جدیدی وجود دارد که در هند مشاهده می کنیم. البته ، تغییرات را می توان در جای دیگر مشاهده کرد ، اما چهار نوع وجود دارد. سازمان بهداشت جهانی (WHO) ابراز نگرانی کرده است که انواع انگلیسی (انگلیسی) آفریقای جنوبی ، برزیل و هند وجود دارد که فکر می کنم هندی ها و آفریقای جنوبی مهمترین آنها باشند.

“مطمئناً در ویتنام ، یك كشور كه ​​در كنترل كوئید با سهل انگاری و جابجایی كارخانه های اپل از چین و ورود مردم چین به آنجا بسیار موفق عمل كرده است ، سفارشات به هم ریخت و در مدت كوتاهی تغییراتی را مشاهده كردند كه البته خطرناک. با این حال ، انواع مختلفی وجود دارد و باید مراقب باشیم ، اما اگر می بینیم که در انگلیس ، با وجود شیوع انواع هندی ، که 23٪ موارد پیدا شده را تشکیل می دهد ، با این حال ، بیمارستان ها افراد زیادی ندارند و میزان مرگ و میر زیاد نیست و حتی بعضی روزها میزان مرگ و میر به صفر می رسد و IIS آنها خالی است ، اینها به دلیل همان معجزه و اثر قابل توجه واکسن است. بنابراین ، انواع جدیدی می تواند در این کشورها معرفی شود و ممکن است موارد مثبتی نیز داشته باشد ، اما تعداد موارد جدی و مرگ و میر را افزایش نمی دهد. بر این اساس ، آنها به افزایش دوز ادامه می دهند. چون با واکسیناسیون این مشکل برطرف خواهد شد و انشاالله به زودی شاهد این مشکل در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا