عمومی

کمیته انتصاب در شهرداری تهران باید قانونمند شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمود شهشهانیپور در گفتگو با خبرنگار آنلاین در پاسخ به س questionال “اهداف ، برنامه ها و اولویت های فعالیت های شما در حکم شورای جدید چیست؟” وی گفت: تصفیه هوای تهران ، مجهز به تجهیزات حمل و نقل شهری ، از جمله تاکسی ، اتومبیل کرایه ای (آژانس) به خودروهای هیبریدی و کاهش مصرف سوخت. ایجاد شهرک های مدل با چگالی بالا و تأمین نیازهای اساسی در شهرهای نمونه که حداقل یکصد هزار مورد را پوشش می دهد بیش از حد بازار یابی جایی که برای جلوگیری از ترافیک غیرضروری و سازماندهی و استقرار خدمات پزشکی در مناطق مختلف برای کاهش ترافیک و مراجعه و به طور کلی برای مدیریت خدمات سازمان های تحت خدمات شهری این شهر بر اساس ساختار و ترکیب جدید جمعیت شهری مطرح شده است. .

به این سwerال پاسخ دهید ، “در حال حاضر ، این شهر با مشکلات درآمدی روبرو است. برنامه شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟” و چه برنامه هایی برای حذف هزینه های غیرضروری و اختصاص فعالیت های خیریه برای لذت بردن برابر همه مردم دارید؟ وی همچنین گفت: “مشارکت با سازندگان بزرگ برای توسعه شهرهای کوچک و متوسط ​​و آزادسازی زمین های شهری برای ایجاد امکانات خدمات شهری و انتقال یا اجاره یا پیوستن به آنها در نتیجه درآمد. خدمات پایدار شهرداری وضعیت تاکسی ها و استفاده را بهبود می بخشد. بخشهایی از یا درآمد حاصل از کاهش مصرف سوخت برای توسعه نیروهای حمل و نقل عمومی و استفاده پایدار از درآمد خدمات در مناطق و برنامه های سرمایه گذاری شده. ایجاد درآمد پایدار از طریق توسعه خدمات شهری و مخابراتی و خدمات مبتنی بر فن آوری ، از جمله من است برنامه ها درآمد پایدار ایجاد کنید.

کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ، رادی و تاراسیس به س “ال “تالار شهر ها برنامه شما برای خلاص شدن از شر شلوغی و فشارهای مبتنی بر رویه های قانونی و نظارتی چیست؟ وی گفت: كمیته را در تعیین مدیران (ایجاد یك فیلتر برای محافظه كاری) مشروع جلوه دهید و از طریق آزمایشات و موضوعات خارجی كه می تواند درآمد زا باشد ، متخصصان را جذب كنید.

شهشهانیپور در پاسخ به این س ،ال ، “در گذشته ، در بسیاری از شهرها ، اعضای شورای شهر با مشکلات و موضوعات مختلفی روبرو بوده اند ، از جمله سو abuse استفاده مالی و همچنین ، که منجر به انتقاد عمومی شده است. آیا تحلیل شما شامل چرایی بروز این چالش ها است؟ وی اظهار داشت که دلایل زیادی می تواند از جمله وجود داشته باشد: خالی بودن و نبود مقررات ، عدم دانش فنی و تخصصی اعضای منتخب در شورا (اعضای سیاسی و غیرحرفه ای شورا) ، عدم آموزش مناسب مطابق با منابع عمومی مسئولیت های اعضا عدم کیفیت و دستورالعمل های حاکمیتی برای اینکه چه کاری انجام شود. عدم استفاده از فن آوری مناسب برای شناسایی اشکالات یا تشخیص اشتباه (نداشتن هوش تجاری ، BIL) یکی از دلایل این چالش ها است.

وی در مورد برنامه خود برای حل این مشکل و راه حل خود برای نظارت بر عملکرد اخیر اعضای شورای اسلامی شهر برای بهترین نتایج شورای شهر ، گفت:

1- آموزش ، تربیت و آموزش

یک سیستم هوش تجاری ایجاد کنید تا اصول مربوطه مربوط به هر مسئله اساسی را به موقع اطلاع دهد تا از ابتلا به هرگونه سو m رفتار در ابتدای شکاف در سال اول جلوگیری کند.

3- كمیته انتصاب خبره ای برای جلوگیری از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مدیریت و كارشناسان و ایجاد یك سیستم ممتاز برای استخدام فقط مدیران ذی صلاح ایجاد كنید.

نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در تهران ، روسیه و تجریش در پاسخ به این س ،ال که “شما برای شفافیت و اطلاع رسانی مداوم به مشتریان چه برنامه ای دارید تا شهروندان بدانند که نمایندگان آنها در شورای شهر چه فعالیت هایی دارند؟” گفت: گزارش های فصلی ارائه دهید و ایجاد یک سیستم برای نظارت بر عملکرد منطقه به مدت شش ماه و اجرای اقدامات اجرا شده مطابق با وعده ها و برنامه ها. سی شناسایی شکاف ها و برنامه های جبران خسارت و طراحی و استفاده از اطلاعات و برنامه های نظارتی شهرداری برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های سازماندهی شده توسط آژانس های جمعیت شهری برای شفافیت.

“چه مکانیزمی برای دریافت مطالبات و نظرات مردم و همچنین برقراری ارتباط با نخبگان و استفاده از نظرات خبرگان در دست دارید؟” . وی پاسخ داد: برنامه های کاربردی جامع برای مناطق مختلف شهر. توسعه الکترونیکی بخشهای مربوطه از روابط عمومی در شهرستان برای دریافت مشاوره و ارتباط با بزرگواران و در صورت لزوم ، تشکیل جلسات تخصصی با بزرگواران در موارد مختلف ، به ویژه ایجاد مراکز غیردولتی در مناطق برای آگاه سازی یکدیگر در مورد مشکل . راه حل ها و پیشرفت های انسانی و همچنین روابط با نخبگان.

شهشهانیپور وی در مورد میزان هزینه های انتخاباتی من و اینکه چه کسی این هزینه ها را تأمین خواهد کرد ، گفت: “من هیچ هزینه ای پرداخت نخواهم کرد ، اما برنامه خود را در هر انجمن مربوطه ارائه خواهم کرد و در صورت لزوم آنها را به افراد منتخب ارائه خواهم کرد. برای اطلاعات یا بهره برداری. “.رد.

دکمه بازگشت به بالا