اجتماعی

کشف 130 تن ارزاق عمومی و کالای اساسی در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از توقیف 130 تن کالاهای عمومی و کالاهای اساسی به ارزش 105 میلیارد روپیه خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار محمدرضا مقیمی با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: پلیس امنیت پس از چند روز تحقیقات ، عملیات گسترده و انبارها ، مراکز مستقر در سیستان و بلوچستان و مناطق حفاظت شده را انجام داد. از فرماندهی پلیس ویژه شرقی. شناسایی کنید

وی افزود: بازپرس امنیت اقتصادی با راهنمایی و پشتیبانی عملیاتی و مأموریت اطلاعاتی ، مأموریت عملیاتی دارد و هدف از آن نظارت بر این انبارها از 130 تن مواد غذایی معمولی و کالاهای اساسی و ضروریات از جمله هشتاد تن برنج و غلات ، روغن و شکر در سیستان و بلوچستان و 50 تن برنج و روغن آسیاب شده در شرق تهران یافت شده و حمل و نقل بسته شده است.

رئیس پلیس اقتصادی ناجا تأیید کرد که کارشناسان ارزش کالای موجود در 105 میلیارد روپیه را تخمین زده اند و گفت: “به این معنا که مظنون دستگیر و برای اقدام به مراجع قضایی تحویل داده شد. طبق قانون. “

این افسر پلیس ضمن قدردانی از تلاش های ملت برای کمک به شناسایی مداخلات اقتصادی و مداخله گر ، گفت: با حضور و فعالیت تمام وقت پلیس ، امنیت اقتصادی در کشور و با “پشتیبانی و همکاری مستمر مردم در کلیه فعالیتهای اقتصادی و صنعتی.” با این وجود ، در امنیت کامل ، بیشتر از گذشته ناامنی برای سودجویان و بازرگانان وجود دارد و فعالیت و فعالیت غیرقانونی اقتصادی در همه جا به سختی اداره می شود.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، سردار مقیمی اظهار داشت: پلیس امنیت در صدر مأموریت خود با اختلال اقتصادی مبارزه می کند و از هموطنان خود خواست تا به آرامش اقتصاد و به ویژه امنیت اقتصادی- اجتماعی در صورت اطلاع از هرگونه مسئله ای فعالیت اقتصادی غیرمجاز را به 110 پلیس اضطراری مجاز کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا