حوادث

کشف ۳۴۳ میلیارد کالای احتکاری و دستگیری ۱۲۳ متهم در دو روز اخیر

امین فرجا فرمانده پلیس امنیت اقتصادی از کشف یک هزار و 121 تن کالای اساسی به ارزش 343 میلیارد ریال در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار غلامرضا رضاییان در خصوص جزییات این اطلاعات اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از تجار اقتصادی برای دستیابی به سود بیشتر، تقویت شیوه های مبارزه با فساد اقدام به ذخیره سازی و تامین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز مردم می کنند و خودداری می کنند. اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و جهت گیری زندگی در کشور خالصانه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی فعالیت های اقتصادی و سیستم های عرضه و تقاضای کالاهای اساسی و معیشتی در کشور، افزود: پلیس در 48 ساعت گذشته 681 گروه را کشف و از 1261 مرکز و انبار برای ذخیره و توزیع بازدید کرد. اقلام و کالاهای اساسی. و بازرسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، در این مدت تیم تحقیق پلیس امنیت اقتصادی با فعالیت های تخصصی پلیسی، دپوها و انبارهای کالاهای ضروری و ضروری را شناسایی و مورد بازرسی و بازرسی قرار دادند.بررسی. 1121 تن انواع کالا. آنها پایه هایی مانند برنج، گندم و شیرخشک، آرد، همراه با انواع داروها، ماشین آلات و روغن های ضد یخ، انواع لوازم خانگی و غیره پیدا کردند.

سردار رضائیان با اشاره به اینکه کارشناسان در برآورد اولیه ارزش کالاها و کالاهای کشف شده را 343 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 70 دستگاه خودرو توقیف و 21 محل مرتبط پلمپ و متهم 123 پس از تشکیل پرونده. برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا