حوادث

کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 2.5 میلیون کالای غیرمجاز در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی از اجرای مرحله نهایی طرح ملی و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز که اولویت آن دخانیات و کالاهای ترانزیتی است خبر داد و گفت: در این طرح که در 72 ساعت گذشته اجرا می شود. بازرسی و بازرسی از انبارها و انبارها در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران قرار دارد.

وی با تایید اینکه اجرای این طرح با هماهنگی مراجع قضایی انجام شد، گفت: علاوه بر ماموران پلیس امنیت، گروه‌های اقتصادی از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران و سازمان‌های تعزیرات حکومتی نیز مشارکت داشتند. این طرح در مجموع 140 تیم ظرفیت دارد و از تیم های گشت در اجرا استفاده می شود.

بهرامی همچنین به نتایج اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در مرحله برنامه ریزی در مجموع 17 پلمب و 14 دستگاه خودرو توقیف شد. در ارتباط با این جرایم 46 نفر دستگیر و در مجموع 39 پرونده به همراه متهم به دادگاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

1200 چمدان قاچاق در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، ارزش دارایی‌های بازیافتی را بیش از دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اجرای چنین طرحی به‌شدت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و مسئولان با هرگونه اختلال برخورد خواهند کرد. و ناامنی در فضای اقتصادی و بازار و فعالیت های مشابه».

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا