اجتماعی

کرونا هنوز دارو و درمان قطعی ندارد

معاون هشدار کرونا فرماندهی اقدامات مقابله ای کرونا در تهران ضمن هشدار در مورد عواقب اظهار نظرهای غیرحرفه ای و غیرحرفه ای در زمینه دارو ، دارو و واکسن ، بر لزوم تدوین دستورالعمل ها و پروتکل های ویژه در این داستان.

در مصاحبه با سلام آنلاین دکتر علی ماهر وی با اشاره به اظهارنظرهای غیرحرفه ای و غیرحرفه ای و غیر دقیق در مورد داروهای کرونا و واکسن ها در برخی رسانه ها و اینترنت گفت: عدم کنترل و مدیریت این فضا عواقب خطرناکی را به همراه دارد. بنابراین ، باید معیارهایی از دفتر مرکزی و مقامات ذیصلاح وجود داشته باشد. امکان ایجاد و برقراری ارتباط با این عبارات نامشخص.

تاکنون ، وی گفت ، “ده ها پروتکل و دستورالعمل درمانی در رابطه با Covid 19 تدوین شده و تا به امروز چندین بار مورد بررسی قرار گرفته است ، و افزود که” به طور معمول مقرهای کرونا “هرگونه درمان و دارو را خارج از این پروتکل درمان کنید تا زمانی که توسط وزارت تصویب شود.” سلامتی کاهش می یابد.

وی با تأکید بر اینکه همه داروها پس از آزمایشات بالینی وارد پروتکل درمان می شوند و پس از تأیید اثربخشی آنها ، گفت: “بنابراین ، هر فرد باید در مورد پروتکل مورد تایید و اعلام شده توسط معاون وزیر بهداشت.

با توجه به حساسیت موضوعات مرتبط با علوم پزشکی و تأثیر مستقیم آن بر سلامت انسان در جامعه ، ماهر تأکید کرد که به دلیل حساسیت این موضوع ، همه کشورها محدودیت ها و تحریم های شدیدی را اعمال می کنند. به طور جدی ، این نظر در مورد حوزه پزشکی ، و همه درمان های پزشکی و مشکلات مربوط به سلامت افراد در جامعه باید توسط وزارت بهداشت و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و همه مقامات مشهور بهداشتی در کشور تأیید شود. ناهمسان.

وی با ابراز نیاز به ارتباط و هماهنگی رسانه ها ، از جمله رادیو و تلویزیون ، با وزارت بهداشت و دفاتر کرونا در سراسر کشور برای انتشار اطلاعات و دعوت از کارشناسان برای اظهار نظر در این زمینه ، گفت: این روابط را برقرار کنید ، رسانه ها و رسانه ها را مدیریت کنید. سلامتی تلاشی نیست. از طرف دیگر ، رادیو و تلویزیون یا سایر رسانه ها می توانند با مراجعه به وزارت بهداشت به راحتی از متخصصان ، متخصصان ، صاحب نظران و افراد ذیصلاح دعوت کنند. زیرا هرگونه اظهارنظر در این زمینه ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد و بنابراین لازم است این شکاف مدیریت و نظارت شود.

وی گفت: “در وزارت بهداشت ، كمیته ای برای افراد واجد شرایط برای شروع فعالیت های پزشکی و فعالیت های پزشکی وجود دارد كه از طریق آن می توانند باركد افراد واجد شرایط را استعلام كنند.”

ماهر در مورد درمان افرادی که مهارت و دانش خود را در زمینه دارو و بهداشت ابراز می کنند ، گفت: متأسفانه توصیه های غیر پزشکی و کرونا درمانی به امری عادی تبدیل شده است. عدم کنترل و کنترل این فضا عواقب جبران ناپذیری دارد. به دنبال خواهد داشت. اظهارات ضد و نقیض و غیرحرفه ای در این زمینه علاوه بر گمراه کردن افراد جامعه ، سیاست گذاران و مسئولان را سردرگم و همچنین زمینه های پرورش کلاهبرداران را فراهم می کند.

وی با تأکید بر لزوم تدوین پروتکل ها و دستورالعمل های ویژه برای مدیریت و اداره تأسیسات ، گفت: کسانی که بدون مهارت و دانش و نگرانی کافی در این زمینه صحبت می کنند باید در برابر وزارت بهداشت ، درمان و رفاه پاسخگو باشند. شما مسئول بخش هستید و باید چنین رفتاری را به طور قانونی مورد توجه قرار دهید. زیرا این مشکل علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس کاذب برای افراد ، سلامت اجتماعی را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

“وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی (WHO) به طور طبیعی معتبرترین منابع اطلاعاتی در بخش بهداشت هستند ، با تأکید بر اینکه مردم می توانند از هر دو سازمان به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند رسانه مجاز

ماهر در پایان با تأکید بر اینکه هنوز درمان صحیح و درمانی برای کووید 19 مشخص نشده است اظهار داشت: درمان فعلی ع حمایت کننده است و هدف آن کاهش آسیب های ناشی از بیماری است. این مخصوص بیماران است. بنابراین ، در این حالت ، مسئله پیشگیری باید در اولویت باشد ، که با سه بار شستن دست ، ماسک صورت و رعایت فاصله بدن نیز حاصل می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا