عمومی

کره بدن پرله سوآ با غلظت و بالا و جذب سریع

بادی باتر ها یا کره بدن نوعی از مرطوب کننده ها هستند که ماده اصلی تشکیل دهنده ی آن ها کره درخت شیا است، این محصول می تواند به عنوان یک مرطوب کننده عمیق پوست بدن، ترمیم کننده و افزایش دوام و پیشگیری از ترک های پوستی استفاده می شود. کره بدن توت فرنگی پرله سوآ، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و به کمرنگ شدن لکه های پوستی کمک می کندو به علاوه یک مرطوب کننده بسیار قوی بوده و در نرمی و لطافت پوست موثر است.

شما میتوانید با کمک مشاوران پرله سوآ، نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود، محصول پوستی متناظر با آن را انتخاب کنید.مشاوران پرله سوآ، شما را تا رسیدن پوستی شفاف همراهی خواهند کرد.

پوست شاداب، مرطوب و باطراوت، برای همه مردم فارغ از جنسیت یا سن‌وسال، مهم است. کشیدگی پوست، پوسته‌پوسته‌شدن و یا التهاب و خارش، همه از عوارض خشکی بیش از حد بوده و بسیار آزاردهنده است. همان‌گونه که احتمالا شما هم به‌خوبی می‌دانید، محصولات مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارند.انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و کره بدن، همه مدل‌های مختلف محصولات مناسب خشکی پوست است.

کره بدن یا همان بادی باتر، همراه با کرم‌های مخصوص بدن، به‌صورت اختصاصی برای آبرسانی عمیق، مرطوب‌کردن و البته محافظت از پوست طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات معمولا بافت چرب و سنگینی دارند و مشابه کره‌های خوراکی هستند.در ترکیبات کره بدن، معمولا از روغن‌های معطر نیز استفاده می‌شود. کره‌های مختلف هم‌چون کره کاکائو نیز در بادی باترها وجود دارد. کره بدن با داشتن این بافت غنی و چرب، مزایای مختلفی برای پوست دارد.

Sua continuous body butter with high concentration and fast absorption

کره های بدن (بادی باتر) پرله سوآ بافتی غلیظ تر از لوسیون و کرم ها دارند و از کره های طبیعی از جمله شی باتر، کره کاکائو و روغن نارگیل و چندین روغن ضروری دیگر که بسیار برای تغذیه پوست مفیدند درست شده اند.کره های بدن بسیار مناسب پوست های خشک و حتی نواحی ضخیم شده مانند آرنج و زانو هستند.همچنین نقش مهمی در احیا و سلامت پوست بدن دارند به دلیل داشتن ویتامین ها و اسیدهای چرب و امگا ۳٫كره بدن يا ( body butter) دستساز پرله سوا يكي از محصولات مراقبت از پوست هاي خشك و فوق خشكه .

كره بدن يك مرطوب كننده غليظ هست كه از كره شي ( شي باتر ) ، كره كاكائو ، روغن بادام شيرين ، روغن سبوس برنج و روغن نارگيل تهيه شده . بهترین زمان برای استفاده از کره بدن پس از دوش روزانه برای حفظ رطوبت در پوست و آبرسانی آن در کل روز است .اين كره همچنين به جوانسازي پوست بدن ، درمان ترك كف پا و خشكي ارنج و زانو كمك ميكند .

کرم مرطوب‌ کننده چیست؟

پوست بدن مانند همه اعضای بدن برای فعالیت بهتر به آب و آبرسانی نیاز دارد. فارغ از نوع پوستی که دارید (پوست خشک، پوست چرب، حساس، معمولی، مختلط، پوست جوش‌دار و آکنه‌ای) برای حفظ سلامت، شادابی و برای پیشگیری از پیری پوست، در روتین پوستی خود باید جای مهمی برای آبرسانی در نظر بگیرید. «کرم مرطوب‌ کننده چیست؟» علاوه‌ بر مصرف مقادیر کافی آب و مایعات و تامین آب کافی برای بدن، آبرسانی مناسب پوست به کمک مرطوب کننده‌ها نیز بسیار مهم است. به همین دلیل در ادامه مطلب در مورد کرم مرطوب کننده‌، اجزای تشکیل‌دهنده و انواع آن اشاره شده است.

چرا به مرطوب کننده‌ احتیاج داریم؟

بهترین راه برای مراقبت از پوست و تامین رطوبت موردنیاز پوست، استفاده منظم و مداوم از مرطوب‌کننده‌‌ها است. اینجا به موارد لزوم استفاده از مرطوب‌کننده‌ها اشاره می‌کنیم.

1. جوان‌سازی پوست

پوست با افزایش سن به‌دلایل مختلفی مثل کاهش میزان کلاژن، رطوبت و غیره شادابی خود را از دست می‌دهد. چین‌وچروک، کاهش حجم و تغییرات در لایه‌های پوست، از علائم از بین رفتن شادابی پوست هستند. رسیدن رطوبت کافی و منظم به پوست از بروز تغییرات در پوست، خشکی، چین‌و‌چروک و لک پیشگیری می‌کند و در طولانی مدت باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

2. درمان خشکی پوست

مصرف منظم کرم مرطوب کننده، پوست را از خشک‌شدن و پوسته‌پوسته‌شدن محافظت می‌کند. مصرف مرطوب‌کننده‌‌ها از بروز لک بر روی پوست و تغییرات رنگ نیز جلوگیری می‌کند. پس برای داشتن یک پوست شاداب، نرم و لطیف مصرف مرطوب‌کننده‌ها را فراموش نکنید.

3. جلوگیری از ایجاد جوش

یکی از دلایل به‌وجود آمدن جوش و آکنه بر روی پوست چرب‌شدن آن است. هنگامی که پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد، غدد چربی، برای جبران خشکی، چربی (سبوم) اضافی تولید می‌کنند. این چربی اضافی با مسدود‌ کردن منافذ پوست باعث بروز انواع آکنه می‌شود.

4. مراقبت از پوست حساس

استفاده از مرطوب‌کننده‌ها به خصوص محصولات حاوی مواد التیام بخش مثل بابونه و آلوئه‌ورا برای حفظ سلامتی پوست‌های حساسی که دچار اگزما، التهاب، قرمزی یا لک‌های خارش‌دار می‌شوند ضروری است.

سوالات متداول

۱- لوسیون بدن چیست؟

لوسیون‌های بدن نوعی کرم مرطوب‌کننده سریع است که بافتی نرم و سبک دارد. لوسیون‌ها را می‌توان به‌صورت روزانه و در هر موقعیتی استفاده کرد و مواد سازنده آن، اغلب بر پایه آب است. عطر کمتری دارد و برای پوست‌های چرب فوق‌العاده است.

۲- کره بدن (بادی باتر) چیست؟

کره بدن با داشتن انواع روغن‌های طبیعی و گیاهی هم‌چون کره کاکائوف کره نارگیل، روغن آرگان یا روغن نارگیل، بافتی سفت و سنگین دارند. بهتر است از بادی باتر هفته‌ای یک یا دو بار استفاده کنید و پیش از آن و برای کسب بهترین نتیجه، حتما پوست خود را با استفاده از لایه‌بردارهای ملایم، لایه‌برداری کنید.

۳- تفاوت کره بدن و لوسیون بدن در چه چیزهایی است؟

بافت این دو محصول، مهم‌ترین تفاوت آن‌ها است. کره بدن چرب و مغذی بوده و لوسیون‌ها، معمولا سبک و بر پایه آب هستند. از هر دو محصول برای نرم‌کردن و مرطوب‌کردن پوست استفاده می‌شود، اما لوسیون برای استفاده روزانه مناسب‌تر است. کره بدن تا چند دقیقه بعد از مصرف اثر چرب بر روی پوست باقی می‌گذارد، اما لوسیون به‌سرعت جذب شده و تنها حس نرمی پس از مصرف آن باقی می‌ماند.

۴- آیا لوسیون بدن همان کرم بدن است؟

لوسیون‌ها و کرم‌های بدن شباهت زیادی با هم دارند اما بافت کرم معمولا کمی چرب‌تر است. لوسیون‌های معمولا بافت رقیق‌تری داشته و بر پایه آب ساخته می‌شوند.

۵- بادی باتر مناسب چه کسانی است؟

بادی باتر برای افرادی با پوست بسیار خشک و ضخیم مناسب‌تر است. البته افراد دارای پوست چرب و معمولی نیز می‌توانند از بادی باتر استفاده کنند. هرچند میزان استفاده آن‌ها از کره بدن کمتر خواهد بود و حدودا استفاده هر ۱۰ روز یک بار، نتیجه مورد نظر را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

دکمه بازگشت به بالا