اجتماعی

کاهش چشمگیر پذیرش کرونایی در قم/ نگرانی یلدا باقی است

سلام آنلاین / قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد آخرین وضعیت بیماران مبتلا به Covid-19 در استان قم گفت که طی 24 ساعت و تا پایان 19 دسامبر 23 نفر به بخش اورژانس مرکز پزشکی در استان با تشخیص و سو susp ظن بیماری های قلبی عروقی.

استان قم در همان روز در ماه گذشته تعداد بالایی از بیماران عروقی را ثبت کرده است. در نتیجه ، بیمارستان كوم پذیرایی ندارد و صدها نفر در انتظار بستری شدن در بیمارستان هستند. ورودی های تاج نیز به ترتیب بیش از 100 و 200 است.

با این حال ، پس از آغاز ماه دسامبر و محدودیت های عمده ، تعداد آنها در کشور کاهش یافت و تعداد بازدیدهای مشکوک از کرونا به کمتر از 30 مورد کاهش یافت.

محمدرضا غدیر عصر جمعه در مصاحبه ای گفت: “در 24 ساعت گذشته 14 بیمار جدید داشته ایم كه تحت نظارت بخش اورژانس وزارت بهداشت وارد بخش شده اند.” بیمارستان

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 38 نفر از بیمارستان مرخص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر مظنون به مرگ 174 نفر در بیمارستان هستند كه 45 نفر از آنها در شرایط بحرانی و یك تاجگذاری مثبت فوت كرده اند.

این در حالی است که همه نگران ازدحام گسترده مردم در شب یلادا هستند و به همین دلیل در قم ترافیک کنترل می شود و محدودیت های جدیدی اعمال می شود و بنابراین روند نزولی این هفته مربوط به ژانویه ، بالاترین میزان در هر سال با دسامبر. مقدار میکروب ایجاد شده برای حفظ.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا