عمومی

کاش شبیه طارمی بودی! – سلام آنلاین

برای سادار شجاعت و شجاعت تامی آرزو می کنم و یک چالش جدید در فوتبال او امتحان می کنم. اگر او بخواهد راه خود را از هم جدا کند ، بعید است که ذن بتواند او را متوقف کند. افسوس که روسیه به محلی امن برای آزمایش تبدیل شده است و بازیکن قصد خروج از قلمرو تزار را ندارد.

به گزارش سلام آنلاین اقتصاد جهان او نوشت: “همه چیز عادی است.” با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا ، اخبار شایعات و شایعات مبنی بر انتقال سرداران آزمون از زنیت سن پترزبورگ در لیگ روسیه به تیم و لیگ معتبرتر. رم در ایتالیا در ابتدا مورد بحث قرار گرفت و پیشنهاد شده است که آزمون های تیم شاگردان ژوزه مورینیو باشند. سپس ما اتفاقات انتقال سردار به بایرلورکوزن در لیگ آلمان را به شکل زنده تری دیدیم. هر دو شایعه از هفته ها پیش در رسانه های اروپایی و ایرانی منتشر شده بود ، اما مورد دوم تکذیب شد. با نزدیک شدن به آخرین روز تابستان ، لیون فرانسه به عنوان مشتری قوی سادا معرفی شده است و گفته است که حضور او در لیگ قهرمانان قطعی است اما دیگر تکرار نخواهد شد. اکنون همه جزئیات به رسانه تبدیل شده است. باشگاه روسی برای رضایت صدام 25 میلیون یورو درخواست کرد اما تیم فرانسوی بیش از 15 میلیون پرداخت نکرد. سرانجام قرارداد نهایی به پایان رسید و حتی معروف ترین نشریه ، Equipe ادعا کرد که این آزمون در آزمایش پزشکی لیون در روز دوشنبه برگزار می شود ، اما در آخرین ساعت تابستان ، اخبار انتقال برای ادامه رقابت اعلام می شود. در لیگ روسیه

صدام 9 سال پیش در 17 سالگی راهی روبین کازان شد و باید دسته دوم روسیه را به عنوان نقطه شروع تیم های بزرگ انتخاب می کرد. با این حال ، حضور او در سکوی پرتاب تا 26 سالگی ادامه داشت! این آزمون برای تیم هایی مانند روستوف و زنیت در سال های اخیر یک رکورد نیست. به خصوص در دو سه فصل اخیر مشخص شد که سقف فوتبال روسیه برای این بازیکن کوتاه است و مهارت های او به هدر می رود. امسال موضوع انتقال بازیکن به تیم بزرگتر به یک موضوع جدی تبدیل شده است زیرا این بازیکن به فصل پایانی قرارداد خود با زنیت می رسد. در چنین مواردی ، نگهبانان باشگاه اغلب برای فروش بازیکن باز هستند. زیرا با فسخ قرارداد ، فوتبالیست “آزاد” می شود و به رایگان به هر تیمی می رود. به همین دلیل ، انتظار می رود زنیت در نهایت سردار را بفروشد ، اما آنها این کار را نکردند. کی میدونه؟ شاید تیم Xintin در این واقعیت متحد شده باشد که سدا قرارداد خود را تمدید می کند و کل چرخه باید تکرار شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد و او از آزمایش قریب الوقوع آزادی آگاه است.

شش سال بعد ، مهدی طارمی در سنین بالاتر از مسابقات راهی اروپا شد ، اما با انتخاب های مناسب ، امروز در مکان مناسب قرار گرفته است. برای سادار شجاعت و شجاعت تامی آرزو می کنم و یک چالش جدید در فوتبال او امتحان می کنم. اگر او بخواهد راه خود را از هم جدا کند ، بعید است که ذن بتواند او را متوقف کند. مایه تاسف است که روسیه به خانه امنی برای این آزمایش تبدیل شده است و بازیکن قصد خروج از قلمرو پادشاه را ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا