عمومی

کاسب‌کاری‌ها و بازی با جان مردم در واکسن کرونا

ماه ها است که اختلافاتی بین گروه های مختلفی وجود دارد که می گویند درست و غلط ، این واکسن خوب است یا اینکه واکسن بدی است و این نتیجه امروز بازار جواهرات است!

این تقصیر معلمان ماست که ما به آنچه می خوانیم و به واقعیت واقعیت داریم ، به دور از تناقض ، اعتقاد داریم و هرگز به آنچه در پیرامون خود است فراتر از آنچه نشان داده شده ، توجه نمی کنیم! در عین حال ، ما سوالات خوبی می پرسیم یا مشکلات را به خوبی حل می کنیم. ما هیچ چیز بیشتری نمی دانیم ، در واقع من خودم را نشان دادم! اکنون می فهمم که چرا متخصصان بهداشتی و پزشکان و داروسازان در حال خرید زمان برای تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان هستند و چرا دکتر فانی و دکتر بامانی به همین دلیل تولید کنندگان واکسن آنها را معجزه گر می نامند و مردم را به تأخیر می اندازند. از مرگ!
یا همانطور که برخی می گویند ، شخصی که “در این فصل سرفه یا عطسه می کند – آلرژی!” شک ندارم! و به بیمارستان بروید … بقیه موارد را شنیده اید؟ خیلی خوب است که اطلاعات چند صدایی بالاخره در این معما با هم قرار می گیرند!
من از معلم برخی از همان قطعات را پرسیدم:
ចុង ای- پایان ماه مارس whole کل کشور آبی و زرد است!
-ند- چند روز بعد در ពណ៌ក្រហម ، ناگهان رنگ قرمز و نارنجی بدون گذراندن دوره انتقال ویروس از یک شخص به فرد دیگر رخ داد و به بیماری کوئید تبدیل شد ، که همان تقریباً دو هفته است!
2- توبیخ های معمول و روزانه مقامات محترم بهداشت تاج مجدداً از مردم و دولت آغاز شده است!
2. سیاهی غیر قابل قبول برخی از شهرهای کشور بلافاصله رخ می دهد ، حتما به تعریف رنگ مراجعه کنید!
2- در همین حال ، طرحی برای تسریع در انتقال (که فقط از نظر کمی و کیفی قابل اندازه گیری نیست) توسط برخی پزشکان ارائه شده است!
3- و سرانجام ، امروز کشور با دستورات مستقیم رئیس جمهور تحت تأثیر قرار گرفته است! برای خرید واکسن و اینکه چه کسی می تواند واکسینه شود!

با توجه به سه اطلاعات مهم زیر:
اطلاعات اولیه: در حال حاضر: تا تابستان نمی توانیم منتظر واکسن محلی باشیم. ما باید از واکسن های خارجی در بهار استفاده کنیم. شرکت های دارای مشکل واکسیناسیون باید مستقیماً به دفتر رئیس جمهور گزارش دهند.

و سایر اطلاعات:
خبر دوم: فسخ قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن Sputnik از روسیه
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اعلام خاتمه قرارداد خرید 60 میلیون دلار واکسن Sputnik-V از روسیه ، گفت: “با تکمیل محموله باقیمانده قرارداد اول قرارداد جدید در اوایل ژوئن سال آینده.

وای به حال این اطلاعات:
اطلاعات سوم: وزیر بهداشت: منع واردات واکسن توسط دلالان ممنوع است!
دکتر نمکی: متخصصان خصوصی واردات واکسن کرونا را آغاز کرده اند! ما قلم شخصی را که وارد واکسن تقلبی شده و با سلامتی انسان بازی می کند ، می شکنیم. بزرگترین پیمانکار واکسن در جهان Hoss Singh Gulik Hanni است. ما از داوطلبان ماهر و باتجربه بخش خصوصی برای آوردن واکسن به کشور استقبال می کنیم ، اما اجازه این کار را به دلالان نمی دهیم.

و فقط بخش خصوصی “معروف” و معروف! آیا ما آن را داریم؟ البته باید در تعریف کارگزار بازتاب بیشتری وجود داشته باشد! وای خدا کمک کن! من همچنین نمی دانم که واکسن ایرانی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در شش ماه گذشته ، به دلیل شدت بحث در مورد واکسیناسیون و تعلیق جامعه ، تعداد زیادی از مردان و زنان مسلمان و هموطنان از هر حرفه و اعتقاد بر اثر بیماری درگذشتند زیرا برخی از آنها لازم هستند. مشاوره آنها داخل برای واکسیناسیون یا حتی واردات به مقدار زیاد و در حال حاضر با این مجوز لازم دارند!

واکسن های شرکت ٣ دلار یا کمتر برای یک میلیون دلار یا بیشتر به عنوان یک شرکت در بازار آزاد ، قانونی است؟ برای فروش! حالا معنی جنگ زرگر را فهمیدم! حالا من می فهمم که کسی با کسی صحبت می کند تا آن را اصلاح کند یا برود! پسندیدن؟ عمارالمومین از کارابالای مقدس تا دهان بز ، از شیعه و سنی گرفته تا غیرمذهبی با هم می بافند ، نمازها را کنترل می کنند ، انواع شعرها را برای ماندن می خوانند. و در آینده ، در صورت امکان ، آنها تظاهر می کنند که هستند و … هیهات و دوباره سلامتی برای دو روز از این زندگی ، که می تواند یک روز و نیم یا بیشتر برای من و امثال من باشد!

برای برخی از بازرگانان نفرت انگیز است که از زندگی افراد درمانده به عنوان سنگ قدم برای به دست آوردن “ثروت” خود استفاده کنند ، اما نمی دانند ممنوعیت برای آنها و به ویژه فرزندان آنها چه خطری دارد! این پل صراط است! لازم نیست ، پس از مرگ ، به دستور خداوند تیز و پیروزمندانه و باریک مانند شمشیر ساخته می شود. حالا بعضی از آن را با همه کارهای خوب و بد درک کرده ایم!
خداوند غضب و آمرزش مرا از خدا جز خدا برکت دهد. هوای بد ، به کدام باد می روید؟

در واکسن کرونا تجارت و زندگی با مردم داشته باشید

در واکسن کرونا تجارت و زندگی با مردم داشته باشید

در واکسن کرونا تجارت و زندگی با مردم داشته باشید

در واکسن کرونا تجارت و زندگی با مردم داشته باشید

استاد نمونه مهندسی سازه ، لرزه نگاری و مدیریت بحران کشور و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران.

دکمه بازگشت به بالا