عمومی

کارگاه مدیریت رویدادهای ورزشی در بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، استاد مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس در اولین کارگاه آموزشی مدیریت رویدادهای ورزشی به ارائه تاریخچه رویدادهای ورزشی پرداخت و گفت که ریشه های تاریخی رویدادهای ورزشی به کجا باز می گردد.

رسول نوروزی سیدحسینی سپس به معرفی انواع رویدادهای ورزشی پرداخت و گفت: در این مقوله ده رویداد ورزشی در قالب نمونه های مختلف ارائه شده و سپس مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز برای برگزاری موفق رویدادهای ورزشی معرفی شده است.

او گفت: «بعد از آن، این یک برنامه بود. کم اهمیت یک رویداد ورزشی در قالب یک مدل چهار مرحله ای شامل یک برنامه. کم اهمیت و طراحی، نرم افزار کم اهمیت سپس عملیات، اجرا و ارزیابی توسط جنبه‌های خاص رویداد، مانند بودجه، توصیف می‌شود. کم اهمیت در رویدادهای ورزشی، هزینه ها و درآمدهای رویدادهای ورزشی، کمک های مالی در رویدادهای مختلف توضیح داده می شود.

نوروزی سید حسینی یکی از مهمترین محورهای برگزاری این کارگاه را رسیدگی به ملاحظات قانونی و قانونی در رویدادهای ورزشی عنوان کرد که این موارد به صورت ویژه در رویدادهای ورزشی تبیین شد.

دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در پایان این کارگاه، روند برگزاری رویدادهای ورزشی و تشکیل کمیته های اجرای رویدادهای ورزشی تشریح شد.

دکمه بازگشت به بالا